مرکز فروش دستگاه میکرودرم هاینس (پویان تجهیز)

مرکز فروش دستگاه میکرودرم هاینس (پویان تجهیز) یک فرصت طلایی برای کسانی است که به دنبال پوستی زیبا و شاداب هستند. با میکرودرم هاینس جوان تر شوید. دستگاه میکرودرم هاینس که در حال حاضر با نام پویان تجهیز در بازار و نمایندگی ها موجود است, دارای کیفیت بالا و کارایی عالی می باشد.

میکرودرم چیست؟

زیبایی مسئله ای است که در همه ی جوامع از آن صحبت می شود. پوست انسان, بیرونی ترین اندام بدن او است. که در تماس مستقیم با عوامل مختلفی از جمله آلودگی ها, آفتاب و یا مواد آرایشی مختلف قرار می گیرد. این عوامل بر زیبایی پوست اثر منفی می گذارد و باعث می شود مشکلات مختلفی برای پوست به وجود بیاید. علاوه بر موارد ذکر شده عوامل طبیعی دیگری نیز وجود دارند که بر زیبایی پوست اثر منفی می گذارد. مثل گذر زمان و افزایش سن, استرس, مشکلات ژنتیکی و هورمونی. پیری نیز یکی از عواملی است که بر زیبایی پوست اثر گذار است. و هیچ وقت نمی توان جلوی پیر شدن را گرفت. اما می توان با مراقبت درست از پوست پیری را به تعویق انداخت. اما چگونه می توان این کار را کرد؟ روش های مراقبت از پوست کدام اند؟ آیا با روش های مراقبت از پوست آشنایی دارید؟

روش های زیادی برای مراقبت از پوست و جوان ماندن پوست وجود دارد. روش هایی مثل تزریق ژل, بوتاکس و تزریق چربی. با استفاده از این روش ها تا حدی می توان مشکلات پوستی را بر طرف کرد. اما این روش ها, روش هایی با هزینه ی زیاد هستند و ممکن است عوارض جبران ناپذیری نیز داشته باشند. روش های دیگری نیز وجود دارند که قیمت مناسبی دارند. و از همه مهم تر این که بی خطر هستند و عوارضی نیز ندارند. مانند روش میکرودرم.

روش میکرودرم روشی برای زیبایی و جوان سازی پوست می باشد. با استفاده از روش میکرودرم می توان انواع مشکلات پوستی را بر طرف کرد.

فروش میکرودرم

دستگاه های میکرودرم

دستگاه های میکرودرم در سه دسته بندی قرار می گیرند. که به شرح زیر می باشند.

  • دستگاه میکرودرم خانگی
  • دستگاه میکرودرم سالنی
  • دستگاه میکرودرم کلینیکی

این دستگاه ها همگی یک هدف را دنبال می کنند. اما از نظر ظاهر و برند دستگاه و هم چنین از نظر قدرت موتور و مکش دستگاه با هم متفاوت هستند. لازم به ذکر است که اغلب دستگاه های میکرودرم دارای سه هندپیس پودری, الماسه و اندرمولوژی می باشند. در واقع این ویژگی یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه های میکرودرم می باشد.

چرا دستگاه میکرودرم هاینس بخریم؟

در ابتدا به توضیح مختصری در مورد میکرودرم و تاثیرات آن می پردازیم.
اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم، میکرودرم یک روش آسان با تاثیر خارق العاده برای جوان سازی پوست است. که با تحریم اپیدرم پوست به کلاژن سازی بیشتر پوست ختم می شود.
امروزه روش های گوناگون زیادی برای جوان سازی پوست از جمله: تزریق ژل یا کلاژن، عمل های جراحی، انواع لیفت صورت، وجود دارد. که بسیار هم پر هزینه هستند.
این دستگاه از کمپرسوری تشکیل شده است که هوا را از طریق دستی هایی به داخل می کشد. و با قرار گرفتن سر دستگاه بر روی پوست حالت خلا ایجاد می شود.

و کریستال های اکسید الومینیوم روی سطح پوست پاشیده می شود. و سلول های مرده سطح پوست را از پوست جدا می کند. هم چنین باعث بهبودی منافذ باز پوست نیز می شود. در نتیجه سلول های مرده به درون کیسه ی ضایعات سر دستگاه دمیده می شود‌.
این دستگاه باعث روشن شدن پوست و بهبود لکه های ایجاد شده و جوش های سرسیاه می شود. و قسمت های تیره پوست (کشاله ران، زیر بغل و …) را کمی روشن تر می کند. و هم چنین باعث زیبا و جوان سازی پوست و کاهش چین و چروک پوست می شود و هیچ گونه عوارضی ندارد.
اما سوال اصلی ما این است که چرا ما میکرودرم هاینس بخریم؟
میکرودرم یک روش بسیار رایج و معروف برای جوان سازی پوست است. که میکرودرم هاینس دارای برند شرکت هاینس یا پویان تجهیز یکی از بهترین شرکت های تولید کننده این دستگاه است.

فروش میکرودرم

ویژگی های دستگاه میکرودرم هاینس یا پویان تجهیز

میکرودرم هاینس روشی است که با دستگاه خاصی پوست را ترمیم می کند. و دارای فوایدی چون، توان۲.۳ اسب بخار، دارای دو هندیپسه، اندرمولوژی با پالس، دبی مکش ۲۳ لیتر بر دقیقه، گارانتی یک ساله، فشار مکش ۱۲۰ کیلو پاسکال و هم چنین قابل استفاده در کلینیک های زیبایی است.

استفاده از این دستگاه سلول های فیبروبلاست را فعال کرده و در نتیجه باعث طراوت و ترمیم سلول های آسیب دیده می شود.

لیست قیمت دستگاه میکرودرم هاینس در بازار

امروزه افراد زیادی به دنبال پوست زیبا و جوان هستند و کلینیک های تخصصی زیبایی زیادی نیز در این زمینه فعالیت می کنند. و البته بازار کار بسیار خوبی دارند.
دغدغه اصلی خیلی از افراد مخصوصا جوان تر ها این است که پوستی زیبا داشته باشند و برای همین بدون شناخت و مطالعه سعی بر بر طرف کردن مشکلات پوستی خود هستند.
ولی عده ی زیادی نیز به دلیل مشکلات اقتصادی به دنبال روشی کم هزینه اما، با کیفیت هستند.
روش میکرودرم هاینس که الان با نام پویان تجهیز شناخته می شود, نیز یک روش بسیار رایج و کم هزینه است که تضمین زیبایی پوست شما را عهده دار است.
دستگاه میکرودرم هاینس HI-NESS در بازار با قیمت متفاوتی می تواند در برخی از نمایندگی ها و مراکز فروش، به عرضه برسد.
اما شما می توانید با قیمت مناسب تر، بدون اتلاف وقت و هم چنین بدون واسطه این دستگاه را از ما خریداری کنید.

فروش دستگاه میکرودرم هاینس

نحوه ی عملکرد دستگاه های میکرودرم

همان طور که گفته شد بیشتر دستگاه های میکرودرم دارای سه سیستم پودری, الماسه و اندرمولوژی می باشند. در سیستم های پودری دستگاه های میکرودرم از کریستال هایی از جنس اکسید آلومینیوم برای عمل لایه برداری استفاده می کنند. و بر عکس در سیستم های الماسه از هیچ گونه پودری استفاده نمی کنند. بلکه از سری هایی که نوک آن را تراشه های الماسه تشکیل می دهند استفاده می کنند. هندپیس الماسه انتخاب مناسبی برای لایه برداری اطراف چشم ها می باشد.

اما نحوه عملکرد دستگاه های میکرودرم به این صورت است که با استفاده از هندپیس های دستگاه میکرودرم خراش های ریزی را بر روی پوست ایجاد می کنند. و تمام سلول های مرده ی سطح پوست را از آن جدا می کنند. و توسط مکش دستگاه همه ی نا خالصی های سطح پوست را به درون دستگاه می کشند و به این ترتیب پوست را لایه برداری می کنند. و در نتیجه پوست ترمیم می شود. و در نهایت جوان سازی پوست را سبب می شود.

کاربرد های دستگاه میکرودرم

  • چین و چروک های سطح پوست و اطراف چشم و پیشانی را از بین می برد.
  • چین و چروک های اطراف گردن را بر طرف می کند.
  • باعث جوان شدن و شفافیت پوست می شود.
  • لکه هایی که بر اثر حاملگی و افزایش سن به وجود می آید را از بین می برد.
  • پوست را صاف و روشن می کند.
  • رنگ و بافت پوست را هماهنگ می کند.
  • کک و مک و مشکلات رنگ دانه ای را بر طرف می کند.
  • جوش های سر سیاه و زیر پوستی را درمان می کند.
  • جذب مواد مغذی به درون پوست را بیشتر و بهتر می کند.
  • جای زخم و آبله مرغان و آکنه را بر طرف می کند.
  • منافذ باز روی پوست را می بندد.
  • پوست را سفت و محکم می کند.
  • گردش خون و کلاژن سازی را در پوست افزایش می دهد.
  • پوست های شل و افتاده را بهبود می بخشد.

مزیت های دستگاه میکرودرم

  • غیر تهاجمی است.
  • به مواد بی حس کننده احتیاج ندارد.
  • به صورت سرپایی انجام می شود.
  • به استراحت نیاز ندارد.
  • نتیجه ی درمان را بعد از درمان می توان مشاهده کرد.
  • برای انواع پوست با هر رنگ و بافتی مناسب است.
  • انواع مشکلات پوستی را بر طرف می کند.
  • در تمام نقاط بدن می توان از این روش استفاده کرد.
  • کم هزینه است و قیمت مناسبی دارد.
  • هیچ گونه عوارضی ندارد.
  • بدون درد انجام می شود.

فروش دستگاه میکرودرم هاینس HI-NESS با گارانتی

گارانتی کالا یکی از مزایای کالا می تواند باشد که بعد از خرید و مواجهه با عدم کارکرد دستگاه می تواند مثمر ثمر واقع شود.
دستگاه میکرو درم هاینس، ساخت شرکت معتبر داخلی تلاش کرده است تا علارقم کیفیت و کارایی مناسب دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی زیادی نیز به هموطنان عزیز عرضه دارد. به شما اطمینان خاطر می دهیم که از خرید این دستگاه از سایت ما هرگز پشیمان نخواهید شد.

باتشکر و سپاس فراوان از اینکه این سایت را مطالعه کردین، جهت خرید و راهنمایی بیشتر دستگاه میکرودرم هاینس با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما