معرفی دستگاه الکترولیز هاینس + بهترین قیمت خرید

در این مطلب می‌خواهیم به معرفی دستگاه الکترولیز هاینس بپردازیم. اگر می‌خواهید بهترین قیمت خرید این دستگاه را بدانید، گوشی خود را بردارید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دستگاه الکترولیز چیست؟ معرفی دستگاه الکترولیز هاینس

الکترولیز روشی است که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید موهای زائد سفید و بی رنگ خود را از بین ببرید. این دستگاه سوزن های یکبار مصرف دارد و برای هر بیمار تعویض می‌شود. اگر با لیزر به نتیجه دلخواه خود نرسیده‌اید، نگران نباشید. این دستگاه می‌تواند کار حذف موهای زائد را برای شما به پایان برساند. لیزر موی زائد اگر چه سرعت بالاتری داشته و در هر بار طیف وسیعی از موها را نابود می‌کند. اما دستگاه الکترولیز بدون ایجاد عارضه و به سادگی می‌تواند برای همیشه شما را از شر موهای زائد خلاص کند. مسلما هزینه حذف موی زائد با الکترولیز بیشتر از لیزر است.

معرفی دستگاه الکترولیز هاینس

ویژگی های دستگاه الکترولیز هاینس

  • از جریان مستقیم الکتریکی استفاده می‌کند.
  • فولیکول مو را به صورت کامل تخریب می‌کند.
  • این روش تنها روش قطعی حذف موی زائد محسوب می‌شود.
  • نسبت به لیزر کند تر است، چون عملیات حذف مو، برای تک تک موها، به صورت جداگانه انجام می‌شود.
  • این روش می‌تواند موهای سفید و بی رنگ را نابود کند.

روند کار دستگاه الکترولیز

برای انجام الکترولیز موی زائد در کلینیک ها می‌توان از 4 روش این کار را انجام داد. می‌توان به مدلهای الکترولیز مستقیم، الکترولیز کواگولاسیون، نوع خانگی و ترکیبی اشاره کرد. در الکترولیز هاینس با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی که همان جریان گالوانیک است، استفاده می‌شود. این دستگاه بهترین و موثرترین روش برای از بین بردن دائمی موهای زائد محسوب می‌شود. به این صورت که برای حذف یک مو باید به مدت یک دقیقه شاید هم بیشتر، جریان الکتریکی، وارد فولیکول مو شود. اگر چه این روش کمی کند است و شاید هم دردناک باشد، اما تأثیر گذاری آن خیلی زیاد است.

معرفی دستگاه الکترولیز هاینس

معرفی دستگاه الکترولیز هاینس + بهترین قیمت خرید

دلیل موفقیت دستگاه الکترولیز هاینس، عبور جریان گالوانیک از فولیکول مو و رسیدن به ریشه موهاست. این کار موجب حذف کامل ریشه موها شده و رفع دائمی موهای زائد را به همراه دارد. برای از بین بردن موهای زائد کل بدن، این روش کمی حوصله سر بر است و نیاز به زمان زیادی دارد. بهتر است قبل از الکترولیز، از لیزر استفاده کرده و بعد به سراغ الکترولیز بروید. در این مطلب سعی کردیم به صورت کامل به معرفی دستگاه الکترولیز هاینس بپردازیم. با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بتوانید با بهترین قیمت این دستگاه را از ما خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما