بازار فروش دستگاه الکترولیز طب مکس

بازار فروش دستگاه الکترولیز طب مکس دارای انواع دستگاه های زیبایی می باشد. اگر قصد از بین بردن مو های زائد بدن خود را دارید, می توانید از دستگاه الکترولیز طب مکس استفاده کنید. این دستگاه اثر بخشی بالایی برای حذف مو های زائد روشن و حتی سفید دارد. این دستگاه از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

الکترولیز مو های زائد

مو های زائد بدن همیشه مورد آزار و اذیت فرد بوده است. به همین دلیل فرد در صدد از بین بردن مو های زائد خود بر می آید. همیشه راه هایی برای حذف این مو های زائد وجود داشته است. اما روشی که به طور دائم بتواند این مو ها را از بین ببرد وجود نداشت. اما به مرور زمان و با پیشرفت علم و تکنولوژی روش ها و دستگاه هایی اختراع شد که می توانند این مشکل را به طور دائم برطرف کنند. روش الکترولیز مو یکی از بهترین و موثر ترین این روش ها است. همچنین بهتر است بدانید که الکترولیز تنها روشی است که برای حذف مو های زائد بدن توسط سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) تایید شده است. روش الکترولیز برای انواع پوست ها مورد استفاده قرار می گیرد. این روش, مو های زائد بدن و صورت را می تواند به طور دائمی ریشه کن کند و از بین ببرد.

فروش دستگاه الکترولیز

دستگاه الکترولیز طب مکس

دستگاه الکترولیز طب مکس, کاربردی دقیقا مشابه دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد را دارا است. امروزه اکثر افراد هم خانم ها و هم آقایان, اقدام به رفع مو های زائد با روش های گوناگون جدید از جمله دستگاه‌ های لیزر  و نیز دستگاه الکترولیز می‌ نمایند. دستگاه الکترولیز طب مکس می تواند مو های زائد را به طور دائم از بین ببرد. این دستگاه قادر است که مو های روشن تر حتی مو های سفید را نیز از بین ببرد. در حالی که دستگاه لیزر این ویژگی را ندارد. درنتیجه دستگاه الکترولیز طب مکس در حذف مو های زائد از توان و قدرت بالایی برخوردار است.

فروش دستگاه الکترولیز

ویژگی های دستگاه الکترولیز طب مکس

  • ساخت کشور ایران است.
  • برای انجام کار, این دستگاه دارای پدال و همچنین کنترل می باشد.
  • دارای ولتاژ قابل تنظیم است.
  • تایمر دارد.
  • دارای مود اتوماتیک است.
  • دارای مود Foot می باشد.
  • موتوری بسیار قوی و پر قدرت دارد.

چه عواملی باعث رشد  کردن نا خواسته ی مو می شود؟

رشد ناخواسته ی مو می تواند ارثی باشد و یا بر اثر مشکلات هورمونی باشد.

در بعضی مواقع نیز استفاده از برخی از دارو ها, یا انجام بعضی از روش های موقتی از بین بردن مو های زائد و یا وجود بعضی از بیماری ها می تون بر رشد نا خواسته ی مو های زائد تاثیر گذار باشد.

معمولاً رشد مو های زائد طبیعی است. و اما گاهی این مو های زائد در قسمت هایی از بدن رشد می کنند که آزار دهنده هستند. مثلا پشت لب یا چانه ی خانم ها، ابروها، سینه ها، دست ها ، یا بازوها و پا ها و … . که روش الکترولیز می تواند این مو های زائد را به طور دائم از بین ببرد.

مزیت های استفاده از روش الکترولیز

  • برای نواحی مختلف بدن می توان از روش الکترولیز استفاده کرد. مثل ابرو ها, صورت, ران ها, شکم, سینه ها, پاها
  • بی خطر است و عوارضی ندارد.
  • از هیچ گونه مواد شیمیایی در این روش استفاده نمی شود.
  • به نواحی اطراف ناحیه ی درمان آسیبی نمی زند.
  • هیچ گونه زخمی بر روی پوست ایجاد نمی کند.
  • خون ریزی ندارد.

فروش دستگاه الکترولیز

آیا مو های زائد بعد از انجام روش الکترولیز دوباره رشد می کند؟

روش الکترولیز تنها روش تأیید شده توسط سازمان غذا و داروی امریکا ( FDA ) برای رفع دائمی موها است.

طبق اعلام انجمن الکتروولوژی آمریکا ، الکترولیز برای همه ی افراد با هر نوع و رنگ پوست و مویی که دارند مناسب است.

مو های زائدی که به روش الکترولیز درمان می شوند, ریشه های آن ها در ابتدا ضعیف می شوند. و کم تر رشد می کنند. و بعد از درمان های بعدی، به هیچ وجه رشد نخواهند کرد.

عامل اصلی روشد زیاد مو های زائد, وراثت است. و روش الکترولیز نیز تنها روش دائمی برای رفع مو های زائد است.

تفاوت های بین روش الکترولیز با روش لیزر

حذف مو های زائد در روش الکترولیز به صورت دائمی انجام می شود. خطر و یا عوارض جانبی ندارد. و مانند روش لیزر, برای حذف مو های زائد خود نیازی به نگه دارنده ندارید.

مزیت دیگر الکترولیز، حذف مو های زائد سفید و روشن می باشد. که قادر است این مو ها را نیز به صورت دائمی از بین ببرد. اما روش لیزر، بر روی مو های سفید رنگ هیچ گونه تاثیری ندارد.

تفاوت دیگر روش الکترولیز با روش لیزر در این است, در صورتی که ناحیه ی درمان بزرگ تر باشد, نیاز به جلسات بیشتری دارد و نمی تواند مناطق بزرگی را به یک باره مانند روش لیزر مو های زائد آن ناحیه را از بین ببرد. اما در مورد مناطق کوچک تر، الکترولیز با تعداد جلسات کم تر و اثر دهی بیشتر نسبت به لیزر عمل می کند.

در نتیجه, روش الکترولیز تنها گزینه ی دائمی حذف این مو های است.

برای انجام روش الکترولیز چقدر زمان نیاز است؟

عوامل زیادی وجود دارند که بر روی رشد مو تأثیر می گذارند.

تعداد جلسات مورد نیاز برای از بین بردن دائمی مو های زائد, برای یک ناحیه ی خاص در افراد مختلف متفاوت می باشد.

بیشتر مراجعین به ۲ تا ۳ جلسه که به صورت یک بار در هفته یا هر دو هفته یک بار کار آن ها انجام خواهد شد.

پس از تمام شدن درمان، درصد قابل توجهی از مو های زائد برای همیشه از بین خواهد رفت.

هر جلسه درمانی نیز معمولاً بین ۱۵ دقیقه تا ۱ ساعت طول می کشد.

مراقبت های بعد از انجام روش الکترولیز

  • حدود ۱۲ ساعت پس از انجام کار می توانید دوش بگیرید. این کار باعث می شود پوست سریع تر بهبود یابد و از بروز عفونت جلوگیری شود.
  • برای جلوگیری از هر گونه عفونت، ناحیه ی درمان شده را نباید حداقل تا ۴۸ ساعت با انگشتان خود لمس کرد و یا دست کاری نمایید.
  • از استخر های عمومی, سونا و دوش های گرم استفاده نکنید.

بازار فروش دستگاه الکترولیز طب مکس

برای خرید دستگاه الکترولیز طب مکس حتما دقت داشته باشید که از یک شرکت معتبر در این زمینه خرید کنید. تا برای نگه داری و تعمیر و خدمات پس از فروش این دستگاه بعد ها به مشکل بر نخورید. توجه داشته باشید که دستگاه الکترولیز طب مکس اصل, دارای گارانتی و شامل شرایط خدمات پس از فروش باشد. ما به شما پیشنهاد می کنیم جهت اطلاع از بازار فروش دستگاه الکترولیز طب مکس با مشاوران ما تماس بگیرید و از اطلاعات آن ها استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما