هیدروفیشیال | قیمت و خرید انواع هیدروفیشیال

امروزه دستگاه های زیبایی به عنوان جایگزینی برای انواع آرایش صورت محسوب می‌شوند. برای اینکار دستگاه های زیادی تولید شده که شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت و خرید انواع هیدروفیشیال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دستگاه هیدروفیشیال پوست

همه کسانی که در حوزه زیبایی فعالیت می‌کنند و یا به زیبایی و جوانسازی پوست خود اهمیت می‌دهند، نام دستگاه هیدروفیشیال را شنیده اند. کاربرد این دستگاه به گونه ای است که برای زیبایی و از بین بردن مشکلات پوست در قسمت های مختلف، استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که این روش ها کاملا غیر تهاجمی بوده و هیچ گونه ضرری برای پوست ندارند. به همین دلیل مردم تمایل زیادی به استفاده از این روش‌ها دارند. کاربردهای بی نظیر این دستگاه باعث شده تا در همه نقاط جهان، از این روش به خوبی استفاده شود.

انواع دستگاه هیدروفیشیال

انواع دستگاه هیدروفیشیال

وقتی روشی ابداع شود که طرفداران آن زیاد باشند، به همان نسبت شرکت‌های زیادی هم تمایل به ایجاد و تولید آن نشان می‌دهند. دستگاه هیدروفیشیال هم یکی از همین دستگاه ها است. این دستگاه با برندهای مختلف آکواجت، آکوافیشیال، آیس بلو و هات بابل امروزه روانه بازار شده است. شرکت ما با داشتن برندهای مختلف این دستگاه، کیفیت محصولات را برایتان تضمین می‌کند. هیدروفیشیال از ترکیب هیدرا و فیشیال ساخته شده است. منظور از هیدرا، افسانه هایدرا به معنی موجودی افسانه ای با چندین سر است. دلیل نامگذاری این دستگاه به خاطر تعداد زیاد هندپیس های آن است.

ویژگی ها و کاربردهای متنوع دستگاه های هیدروفیشیال

همانطور که گفته شد دستگاه هیدروفیشیال از چندین هندپیس مختلف ساخته شده است. به همین دلیل کاربردهای گسترده ای هم در پاکسازی پوست دارند. در ادامه کاربردهای این دستگاه شگفت انگیز را برایتان بازگو می‌کنیم.

  • پاکسازی پوست در قسمت های مختلف آن
  • آبرسانی به بافت پوست
  • اکسیژن رسانی بهتر به پوست
  • بهبود گردش خون در زیر پوست
  • جوانسازی و کلاژن سازی در پوست
  • بهبود حالت ارتجاعی پوست
  • روشن شدن و شفاف شدن پوست

قیمت انواع دستگاه هیدروفیشیال

مشخصات دستگاه هیدروفیشیال پوست

چیزی که مسلم است، دستگاه های مختلف با سری های مختلف دارای کاربرد متفاوت هستند. مثلا دستگاه هیدروفیشیال نیوفیس 6 کاره از تعداد 6 عدد هندپیس به شرح زیر برخوردار است:

  • سری اولتراسوند
  • آر اف دوقطبی
  • اسکرابر پوست
  • چکش سرد
  • هندپیس هیدرودرمی
  • قلم اتمی پلیمر

البته این کمترین کاربرد و هندپیس های دستگاه هیدروفیشیال است. انواع دستگاه هیدروفیشیال امروزه تولید شده‌اند که از هندپیس های بخور، مزوگان تزریق و همچنین هندپیس مخصوص تقویت ماهیچه ها، انواع ماسک ال ای دی برخوردار هستند.

روند کار دستگاه هیدروفیشیال چگونه است؟

روش دستگاه هیدروفیشیال موجب احیا و جوان سازی پوست خواهد شد. جوانسازی و آّبرسانی در این دستگاه، با قلم هیدرودرم انجام می‌شود. این روش عوارضی برای بدن به همراه نداشته و احساس ناخوشایندی برای آن ایجاد نمی‌کند. البته کمی قرمزی بعد از هیدروفیشیال ایجاد خواهد شد که به زودی از بین می‌رود. بهتر است کار هیدروفیشیال پوست خود را به یک کارشناس خبره بسپارید تا از نتایج انجام این کار مطمئن شده و دردی برایتان نداشته باشد.

انواع دستگاه هیدروفیشیال

هیدروفیشیال | قیمت و خرید انواع هیدروفیشیال

دستگاه چند کاره هیدروفیشیال در کلینیک ها و سالن های زیبایی به شما در جذب بهتر مشتریان، کمک خواهد کرد. این دستگاه امروزه در ایران و جهان کاربردهای مختلفی داشته و محبوبیت بسیاری به دست آورده است. هیدروفیشیال ترکیبی از روشهای میکرودرم، هیدرودرم و بقیه روشها است. توانایی هیدروفیشیال در پاکسازی و آّبرسانی به پوست بسیار زیاد است. ضمن اینکه این روش هیچ گونه ضرر و عوارضی برای پوست نداشته و دردی به همراه ندارد. به همین دلیل روز به روز به طرفداران این روش اضافه می‌شود. داشتن این دستگاه در سالن زیبایی و کلینیک ها، می‌تواند منبع درآمد خوبی برای شما باشد.

خرید ارزان دستگاه هیدروفیشیال

امروزه روش های خرید دستگاه هیدروفیشیال بسیار راحت تر از قبل شده است. شما می‌توانید همانطور که در منزل خود و پشت سیستم و یا گوشی به دست، دستگاه مورد نظر خود را از ما خریداری نمایید. کارشناسان ما دستگاه را برای شما تست کرده و فیلم تست را برایتان ارسال می‌کنند. بعد از آن به صورت ویژه آن را برای شما پست خواهند کرد. حتی می‌توانید از خدمات نصب و آموزش در محل هم استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما