خرید تخت زیبایی + معرفی کارخانه تولید و عرضه پخش

داشتن تخت زیبایی در کلینیک ها و مطب پزشکان، موجب سهولت در انجام کار خواهد شد. برای خرید تخت زیبایی و اطلاع از کارحانه تولید و عرضه آن با ما تماس بگیرید.

تخت زیبایی چیست؟

از تخت های زیبایی برای راحتی بیمار و پزشک در حین انجام جراحی های کوچک زیبایی استفاده می‌شود. استفاده از این تخت هم راحتی بیمار را به همراه دارد و هم راحتی پزشک در حین انجام کار. طراحی این تخت به گونه‌ای است که ارگونومیک مناسب را برای هر دو نفر بیمار و پزشک فراهم می‌کند. پزشک قادر است تا برای انجام کارهای مختلف زیبایی، در زاویه درست از بیمار قرار بگیرد. چون معمولا کارهای زیبایی و جراحی های زیبایی، زمان بر هستند و نیازمند ایستادن و یا نشستن به مدت طولانی مدت در یک زاویه خاص، نسبت به بیمار دارند.

خرید تخت زیبایی

انواع تخت زیبایی

در حالت کلی تخت های زیبایی به دو دسته تخت برقی و تخت مکانیکی تقسیم می‌شوند. در حالت مکانیکی تنظیم ارتفاع و شیب تخت، با استفاده از اهرم و با فشار دست انجام می‌شود. اما در تخت برقی، این کارها به راحتی و فقط با یک دکمه انجام می‌شوند. مسلما قیمت تخت زیبایی برقی از نوع مکانیکی بیشتر است. انواع تخت زیبایی از نظر مدل را می‌توان به موارد زیر تقسیم کرد:

  • تخت مکانیکی
  • تخت پایه لوله ای
  • تخت کمد دار
  • تخت پرتابل
  • تخت تتو یا خالکوبی

خرید تخت زیبایی

ویژگی های انواع تخت های زیبایی

  • تخت مکانیکی از جمله تخت هایی است که بیشترین استفاده را دارد. این تخت برای تنظیم ارتفاع و زاویه از اهرم استفاده می‌کند. اگر چه کار کردن با اهرم و فشار دست سخت تر است، اما این نوع تخت مزایایی خوبی دارد. به عنوان مثال برای انجام کارهایی که نیاز به ثابت ماندن بیمار دارد، این تخت بهترین گزینه است. چون بیمار بر روی این نوع تخت به هیچ عنوان جابجا نخواهد شد.
  • تخت پایه لوله ای مختص خدمات لیزر موهای زائد و انواع اپیلاسیون و همچنین ماساژ است. این نوع تخت یک محفظه در زیر دارد که می‌توانید وسایل مورد نظر را در آن قرار دهید. همچنین در قسمت پشت تخت می‌توانید زاویه ایجاد کنید.
  • تخت پرتابل: اگر شما به صورت سیار کار انجام می‌دهید و خدمات ارائه می‌دهید، این تخت مناسب شماست. این تخت معمولا برای ماساژ استفاده می‌شود و به راحتی داخل یک چمدان جمع خواهد شد. شما می‌توانید در آن مکان به راحتی از تخت خود استفاده کنید.

خرید تخت زیبایی

خرید تخت زیبایی + معرفی کارخانه تولید و عرضه پخش

برای خرید تخت زیبایی موارد زیادی را باید مدنظر قرار دهید. از جمله این موارد می‌توان به جنس بدنه و جنس فوم تخت اشاره کرد. در شرکت آروینیا کارشناسان ما همه اطلاعات لازم را قبل از خرید در اختیار شما قرار خواهند داد. ضمنا بعد از مشاوره رایگان و بررسی همه موارد، تخت مناسب شغل شما را پیشنهاد خواهند داد. برای خرید با قیمت کارخانه می‌توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما