قیمت دستگاه کربوکسی + خرید انواع متنوع دستگاه کربوکسی

کربوکسی تراپی یک پیشرفت مهم در زمینه دستگاه‌های زیبایی است. برای اطلاع از قیمت دستگاه کربوکسی و خرید انواع دستگاه کربوکسی تراپی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دستگاه کربوکسی تراپی چیست؟

بهتر است بدانید که روش کربوکسی تراپی برای مدت 70 سال است که در صنعت پزشکی استفاده می‌شود. همچنین حدود 15 سال است که در صنعت زیبایی و پوست از روش کربوکسی بدون عارضه استفاده می‌شود. این دستگاه کاربردهای گسترده ای دارد و در همه قسمت‌های بدن هم قابل استفاده است. اگر می‌خواهید با خرید یک دستگاه در کلینیک خود، همه کارهای زیبایی را به صورت یکجا به بیماران خود ارائه دهید، دستگاه کربوکسی تراپی گزینه بسیار مناسبی برای شماست. در این مطلب به صورت کامل کاربردها و کارایی این دستگاه را به شما خواهیم گفت، با ما همراه باشید.

خرید انواع متنوع دستگاه کربوکسی

انواع دستگاه کربوکسی تراپی

در دستگاه کربوکسی تراپی، گاز دی اکسید کربن، به زیر پوست بیمار تزریق خواهد شد. این گاز عارضه ای برای پوست به همراه ندارد و بسیاری از کارهای زیبایی با این روش، قابل انجام هستند. انواع مختلفی از این دستگاه در حال حاضر وجود دارند، که به بعضی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • دستگاه کربوکسی تراپی پالوما ( مدل آنالوگ و دیجیتال)
  • دستگاه کربوکسی تراپی الوامد
  • دستگاه کربوکسی تراپی مدایون
  • دستگاه کربوکسی تراپی کربونیک

کارکرد همه این دستگاه ها مشابه هم است، اما در تعداد موارد قابل درمانی، با هم فرق دارند. برای مثال دستگاه کربوکسی تراپی مدایون حدود 20 حالت مختلف دارد. شما با این دستگاه در کلینیک خود، می‌توانید انواع کارهای زیبایی و حتی لاغری را انجام دهید.

مشخصات و کاربردهای دستگاه کربوکسی تراپی

دستگاه کربوکسی تراپی همانطور که گفته شد، کارایی بسیار زیادی در بخش زیبایی پوست دارد. در این قسمت به چند نمونه اشاره خواهیم کرد:

  • از بین بردن تیرگی های زیر چشم و زیر بغل
  • از بین بردن کشیدگی های پوست ( استرچ مارک)
  • نابودی انواع سلولیتها
  • درمان مشکلات مربوط به ریزش مو
  • نابودی انواع چین و چروک های مختلف پوست در قسمت های مختلف
  • رفع انواع تیرگی ها و روشن کردن پوست
  • درمان مشکلات مربوط به واریس

دستگاه کربوکسی معمولا داخل محفظه خود یک مخزن گاز دارد، که ظرفیت این مخزن در دستگاه‌های مختلف، فرق دارد. ضمنا قبل از تزریق، گاز را ضدعفونی می‌کنند، تا میزان درد و عارضه این روش، به حداقل برسد.

خرید انواع متنوع دستگاه کربوکسی

قیمت دستگاه کربوکسی + خرید انواع متنوع دستگاه کربوکسی

مسلماً قیمت دستگاه کربوکسی تراپی را در سایت های مختلف، با ارقام متفاوت خواهید دید. این دستگاه در مدلها و برندهای مختلف، وجود دارند. به همین دلیل تفاوت قیمت بین دستگاه‌ها، امری طبیعی است. شرکت ما انواع مختلف دستگاه کربوکسی تراپی را با قیمت ارزان تر به شما ارائه خواهد کرد. ضمن اینکه شما بعد از خرید می‌توانید از خدمات پس از فروش و همچنین گارانتی بی قید و شرط محصولات ما، استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

خرید انواع متنوع دستگاه کربوکسی

خرید دستگاه کربوکسی تراپی دست دوم

دستگاه کربوکسی تراپی به دلیل کارایی های زیادی که دارد، مسلماً قیمت بیشتری نسبت به سایر دستگاه های زیبایی دارد. این دستگاه یکی از کامل ترین دستگاه هایی است که می‌توانید در کلینیک ها و مطب های پزشکان از آن استفاده کنید. شرکت ما گاهاً دستگاه های کربوکسی دست دوم هم برای فروش دارد. شما می‌توانید به راحتی دستگاه مورد نظر خود را از ما خریداری کنید. با ما در ارتباط باشید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما