قیمت دستگاه الکترولیز صورت

قیمت دستگاه الکترولیز صورت را در این سایت ببینید. شرکت آروینیا نمایندگی انواع دستگاه های زیبایی و پزشکی را به عهده دارد. با خرید از شرکت آروینیا می توانید صاحب محصولی با کیفیت شوید و از خدمات پس از فروش آن استفاده نمایید. برای اطلاع بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

دستگاه الکترولیز صورت

زیبایی واژه ای است که امروزه طرفدار بسیاری بین مردم پیدا کرده است. وجود مو های زائد در صورت و هر جایی از بدن آزار دهنده است. و اولین راه حلی که به ذهن هر کسی می رسد این است که به هر طریق از شر این مو های زائد رهایی یابد. هر کسی در پی پیدا کردن روشی مناسب می رود که بتواند نتیجه بهتری نیز بگیرد. پس برای پیدا کردن راه حل مناسب به سراغ اینترنت می رویم. روش مناسب را پیدا می کنیم و در مود آن تحقیق می کنیم. روش های زیادی برای از بین بردن مو های زائد پیدا می کنیم اما روشی که دائمی باشد و ما را برای همیشه از شر این مو های زائد خلاص کند فقط روش الکترولیز می باشد. از دستگاه الکترولیز می توان در قسمت های مختلف بدن از جمله پا ها, ابرو ها, چانه, بالای لب, خط بیکینی, زیر بغل و پشت استفاده کرد.

نحوه ی انجام روش الکترولیز

در روش الکترولیز از انرژی گرمایی و شیمیایی برای تخریب ایمن و دائمی سلول های رشد فولیکول مو استفاده می کنند. در این روش, سوزن های نازکی را به پوست وارد می کنند تا به فولیکول مو برسند. سپس از طریق همین سوزن های نازک یک موج الکتریکی به فولیکول مو وارد می کنند. که این موج باعث می شود که فولیکول مو تخریب شود و رشد مو برای همیشه متوقف شود.

خرید دستگاه الکترولیز صورت

مزیت های روش الکترولیز

  • این روش رشد مو را متوقف می کند و دیگر نیازی به وکس و یا شیو کردن نیست.
  • روش الکترولیز بر خلاف روش های دیگر مو های زائد را به صورت دائم از بین می برد.
  • قیمت این روش بسیار مقرون به صرفه است.
  • بر روی انواع پوست قابل استفاده است.
  • توانایی حذف مو های زائد سفید رنگ و روشن را دارد.

قیمت دستگاه الکترولیز صورت

میل به زیبایی در همه وجود دارد. که باعث شده است برای رسیدن به زیبایی همه جور هزینه ای انجام دهند. حذف مو های زائد نیز یکی از موارد زیبایی است که همه به خصوص خانم ها از طرفداران آن هستند. از دستگاه الکترولیز در آرایشگاه ها و کلینیک های زیبایی استفاده می کنند. برای کسب اطلاع از قیمت دستگاه الکترولیز صورت با کارشناسان ما تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما