قیمت خرید دستگاه میکرودرم ابریژن

قیمت خرید دستگاه میکرودرم ابریژن در شرکت آروینیا نسبت به بازار مناسب تر است. دستگاه میکرودرم ابریژن را می توان در منزل، آرایشگاه ها و کلینیک های زیبایی استفاده کرد. این دستگاه از کاربرد های زیادی برخوردار است که در این مقاله سعی شده است در مورد ویژگی ها و مشخصات این دستگاه بیشتر توضیح دهیم.

میکرودرم ابریژن

چین و چروک, لکه ها و جوش ها و … از جمله مشکلاتی هستند که بر اثر عوامل مختلفی از قبیل تغذیه ی غلط, آلودگی آب و هوایی و استرس و نور خورشید و افزایش سن یا مواردی از این قبیل برای پوست به وجود می آیند. وقتی این مشکلات برای پوست به وجود می آید پوست شفافیت و درخشندگی خود را از دست می دهد و کدر و مات می شود. نگران نباشید. چون این مشکلات قابل برطرف شدن هستند و می توان دوباره به پوستی ایده آل رسید. برای برطرف کردن این مشکلات و جوان شدن دوباره پوست بهتر است به سراغ راه حل هایی برویم که هیچ گونه عارضه ی جانبی نداشته باشد. راحت و بی دردسر باشد. میکرودرم ابریژن از جمله راه حل هایی است که این ویژگی ها را دارد.

میکرودرم ابریژن روشی است که برای جوان سازی و پاک سازی پوست استفاده می شود. میکرودرم ابریژن روشی غیر تهاجمی است و هیچ گونه مواد شیمیایی در آن استفاده نمی شود. شخص متقاضی در حین درمان و پس از درمان به روش میکرودرم ابریژن هیچ دردی را احساس نمی کند. این روش کاملا سرپایی انجام می شود و به مواد بی حسی نیازی ندارد. بعد از درمان به این روش شخص متقاضی نیازی به گذراندن دوره ی نقاهت ندارد و می تواند به کار های روز مره خود رسیدگی کند.

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن

دستگاه میکرودرم ابریژن

دستگاه های زیادی اختراع شده اند که قادر هستند عمل میکرودرم ابریژن را به راحتی و بدون هیچ مشکلی انجام دهند. دستگاه های میکرودرم در انواع و برند های مختلفی ساخته شده اند و به بازار عرضه شده اند. دستگاه های میکرودرم ابریژن بسته به نیاز مردم طراحی شده اند. بعضی از افراد نمی خواهند به سالن ها و یا کلینیک های زیبایی مراجعه کنند و در منزل استفاده می کنند. بعضی نیز به مراکز زیبایی از جمله آرایشگاه ها و کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند. درواقع می توان گفت دستگاه های میکرودرم بسته به نیاز مردم در سه مدل خانگی, سالنی و کلینیکی ساخته شده اند و روانه ی بازار می شوند.

در هنگام خرید دستگاه میکرودرم ابریژن به چند نکته باید دقت کرد تا دستگاهی باکیفیت را خریداری کنید. بنابراین برای این که بتوانید دستگاهی با کیفیت داشته باشد به موارد زیر توجه کنید.

  • دستگاه بهتر است که دارای هر سه قابلیت پودری, الماسه و اندرمولوژی باشد.
  • دستگاه باید در اندازه ای مناسب طراحی شده باشد.
  • بدنه ی دستگاه مقاوم باشد.
  • گارانتی و برگه ضمانت داشته باشد.
  • خدمات پس از فروش داشته باشد.
  • کاربری راحتی داشته باشد.

در ادامه در مورد هر سه قابلیت پودری, الماسه و اندرموژی توضیح خواهیم داد.

سیستم پودری دستگاه میکرودرم ابریژن

سری پودری این دستگاه از یک هندپیس با دو شلنگ استفاده می کند. یک شلنگ برای وارد کردن پودر و شلنگ دیگر برای خارج کردن پودر استفاده شده, استفاده می شود. در سیستم پودری دستگاه میکرودرم ابریژن نوعی کریستال بسیار ظریف در حد میکرو که همان اکسید آلومینیم است به صورت یک نواخت و با فشار تنظیم شده ای بر سطح پوست پاشیده می شود و خراش بسیار  ریزی روی لایه ی فوقانی پوست ایجاد می کند و کار لایه برداری و پاک سازی پوست را انجام می دهد. سری پودری این دستگاه در بسته بندی ۶۰ عددی و در سه سایز وجود دارد.

فروش دستگاه میکرودرم

سیستم الماسه دستگاه میکرودرم ابریژن

سری الماسه دستگاه میکرودرم ابریژن از هندپیس با یک شلنگ استفاده می کند. و تنها از حالت مکش دستگاه میکرودرم ابریژن استفاده می کند. سری میکرودرم از مقداری پودر میکرودرم زبر در کنار هم تشکیل شده است که تقریبا مشابه سیستم پودری عمل می کند. و با فشاری که دستگاه روی پوست ایجاد می کند, با حرکت هندپیس روی پوست, این سری کار ابریژن یا سایش را روی پوست انجام می دهد. که باعث لایه برداری و پاک سازی عمیق پوست می شود. سری الماسه دستگاه میکرودرم ابریژن در بسته بندی ۵۰ عددی و در یک سایز وجود دارد.

خرید دستگاه میکرودرم

سیستم اندرمولوژی دستگاه میکرودرم ابریژن

در استفاده از سری اندرمولوژی به پودر میکرودرم احتیاجی نیست. و از هندپیس با یک شلنگ و تنها از حالت مکش دستگاه استفاده می کند. که نوعی ماساژ عمقی روی پوست انجام می دهد. که باعث افزایش خون رسانی در پوست می شود. این سری قادر است با مکشی که ایجاد می کند, جوش های زیر پوستی و توده های چربی را از روی پوست پاک سازی کند. سری اندرمولوژی دستگاه در سه سازی کوچک, متوسط و بزرگ موجود است. که هر یک کار مختص به خود را انجام می دهد.

  • سایز کوچک, برای دور چشم مورد استفاده قرار می گیرد.
  • سایز متوسط, برای استفاده بر روی پوست صورت کاربرد دارد.
  • سایز بزرگ, برای استفاده بر روی پوست بدن کاربرد دارد.

قیمت دستگاه میکرودرم

کاربرد های دستگاه میکرودرم ابریژن

  • باعث جوان سازی و شاداب شدن پوست می شود.
  • با لایه برداری از سطح پوست تمام آلودگی ها و سلول های مرده ی پوست را از بین می برد.
  • پوست را پاک سازی می کند.
  • چین و چروک پوست را از بین می برد.
  • منافذ باز پوست را کاهش می دهد.
  • انواع لکه ها را از بین می برد.
  • جای زخم و جوش را بهبود می بخشد.
  • جوش های سر سیا و سر سفید را از بین می برد.
  • آفتاب سوختگی را درمان می کند.
  • خال های قهوه ای روی پوست را برطرف می کند.

قیمت خرید دستگاه میکرودرم ابریژن

دستگاه میکرودرم ابریژن در انواع  برند های مختلف ساخته شده است. در واقع دستگاه های میکرودرم در عمل یکسان هستند اما در ظاهر متقاوت هستند. برای اطلاع دقیق تر از قیمت خرید دستگاه میکرودرم ابریژن می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما