قیمت دستگاه هایفو سه بعدی

قیمت دستگاه هایفو سه بعدی با توجه به تعداد کارتریج ها تعیین می شود. کارشناسان ما مشتاقانه منتظر شنیدن سوالات شما هستند.

روش هایفو سه بعدی

روش مورد استفاده در این فناوری ، انرژی فراصوت است. خبر خوب اینجاست که بعد از انجام آن به راحتی می توانید به زندگی روزمره خود بپردازید و در حقیقت دوران استراحت نیاز ندارد. مسلً ما این روش نیازی به بیهوشی ندارد. چون این یک روش غیر جراحی است که به پوست شما کاری ندارد. و کار خود را با قسمت های لایه SMAS پوست انجام می دهد. بنابراین هیچ گونه مشکلی برای پوست شما بعد از انجام هایفو سه بعدی به وجود نمی آید.
بعد از یک جلسه انجام هایفو سه بعدی نتایج فوق العاده به وضوح دیده خواهند شد. اما باید کمی صبور باشید تا نتایج کلی را بعد از گذشت 3 ماه مشاهده کنید. که در این مدت پوست شما اجازه تولید کلاژن جدید را می دهد.

قیمت دستگاه هایفو سه بعدی

این روش برای چه افرادی مناسب است؟

مسلّماً گذشت زمان باعث می شود تا افراد برای رسیدگی به پوست خود مصمم تر از قبل باشند. چون خودشان شاهد بروز چین و چروک و پیری پوست خود هستند . که هیچ راه فراری ندارد . اما می توان با روش هایفو به پوست اجازه داد تا دوباره خود را ترمیم کند.پوست انسان از سن 30 سالگی به بعد به ندرت تولید کلاژن را انجام می دهد. و کم کم متوقف می شود. ما با استفاده از دستگاه هایفو سه بعدی این امکان را به شما می دهیم تا به پوست خود اجازه تولید کلاژن بیشتری را بدهید. نتیجه انجام هایفو سه بعدی ، داشتن پوستی صاف و شاداب است.

قیمت دستگاه هایفو سه بعدی

در چه سنی می توان از هایفو سه بعدی اسنفاده کرد؟

معمولاً مراجعه کنندگانی که قصد انجام لیفت صورت و بدن را دارند سنی بین 40 تا 60 سال دارند. که در آن موقع پوست زیبایی خود را از دست داده و دچار افتادگی شده است. ما به شما توصیه می کنیم اگر زیبایی تان برایتان اهمیت دارد و قصد انجام لیفت صورت و بدن دارید . این تصمیم را بین سن 30 تا 40 سال بگیرید. تا بهترین نتایج را مشاهده کنید.

قیمت دستگاه هایفو سه بعدی

کاربردهای هایفو سه بعدی

  1. باعث بهتر شدن پوست گونه ها می شود  و آنها را به بالا لیفت می دهد.
  2. باعث از بین بردن خطوط اضافی در صورت می شود و همچنین چین و چروک ها را از بین می برد..
  3. این دستگاه را می توان در قسمت های بدن از جمله گردن، گونه ها، ابرو ، پیشانی و … استفاده کرد و چین و چروک را از بین برد و پوست شفاف و صاف به دست آورد.
  4. می توانید در قیمت لب ها  خط خنده ایجاد شده را از بین ببرید.
  5. می توانید در قسمت چشم ها به راحتی استفاده کرده و خط خنده و چین و چروک زیر چشم را نابود کنید.

قیمت دستگاه هایفو سه بعدی

برای اطلاع از قیمت دستگاه هایفو سه بعدی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و از آن ها بخواهید تا شما را در جهت تصمیم درست برای انتخاب مدل هایفو سه بعدی راهنمایی کنند.

 

 

تماس با ما