قیمت خرید دستگاه ضدعفونی کننده هوا

دستگاه ضدعفونی کننده هوا با تاثیر فوق العاده بر روی محیط و مناسب انواع فضا ها را می توانید از طریق این سایت سفارش دهید. متخصصان گروه تجهیزات پزشکی شرکت دستگاه ضدعفونی کننده هوا با قابلیت بالا را در تولید کرده اند.

دستگاه ضدعفونی کننده هوا چیست؟

دستگاه ضدعفونی کننده هوا و محیط

دستگاه ضدعفونی کننده هوا وسیله ای است که از طرق مختلف و با شیوه های متفاوت هوا را ضدعفونی می کند و انواع میکروب ها، باکتری ها و ویروس های موجود در هوا را از بین می برد.

انواع دستگاه ضدعفونی کننده

دستگاه های ضدعفونی کننده هوا از روش های مختلفی برای حذف میکروب ها استفاده می کنند. بسته به اینکه در طراحی دستگاه هاز چه روشی استفاده شده این دستگاه ها به صورت زیر تقسیم بندی می شوند:

  • دستگاه ضدعفونی کننده اوزون
  • دستگاه ضدعفونی کننده یو وی uv
  • دستگاه ضدعفونی کننده حرارتی
  • دستگاه ضدعفونی کننده مه پاش

از دستگاه ضدعفونی کننده در چه مکان هایی استفاده می شود؟

ویروس ها، باکتری ها و … در هوا معلق هستند و قابل انتقال از شخصی به شخص دیگر هستند. بنابراین وجود چنین دستگاهی یک ضرورت به حساب می اید. معمولا استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده در بیمارستان ها و خصوصا بخش های عفونی بسیار ضروری است. همچنین مطب پزشکان که مرتب افراد بیمار در آنجا رفت و آمد دارند.

علاوه بر بیمارستان ها، مطب ها، کلینیک ها و درمانگاه ها از دستگاه ضدعفونی کننده در سایر مراکز عمومی و پر رفت و آمد هم استفاده می شود. مانند ادارات، هتل ها، فروشگاه ها و هایپر مارکت ها و …

در شرایط خاصی مانند شیوع بیماری های همه گیر از جمله بیماری کرونا استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده هوا در بیمارستان ها و سایر فضاهای کاری که حتما باید به صورت حضوری کار کنند تایید می شود.

دستگاه ضدعفونی کننده هوا اوزون

دستگاه ضدعفونی کننده هوا

یکی از بهترین دستگاه های ضدعفونی کننده هوا دستگاه ضدعفونی کننده اوزون یا دستگاه عفونت زدایی اوزون است. اوزون به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده قوی شناخته شده است. به راحتی می توان با استفاده از اوزون هوای محیط را از انواع آلودگی ها پاک نمود.

ماده اوزون هیچگونه خطر و ضرری برای انسان ندارد.

خرید دستگاه ضدعفونی کننده هوا

برای خرید دستگاه ضدعفونی کننده هوا برای مصارف بیمارستانی، خانگی و سایر موارد می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. خوشبختانه نحوه استفاده از دستگاه بسیار راحت است و نیاز به آموزش و تخصص خاصی ندارد.
دستگاه با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش بعد از مشاوره و ثبت سفارش، در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

تماس با ما