نمایندگی فروش دستگاه هایفو کره ای

نمایندگی فروش دستگاه هایفو کره ای در ایران به دلیل کیفیت بسیار بالای آن بسیار زیاد است. شرکت آروینیا هم یکی دیگر از نمایندگی فروش دستگاه هایفو کره ای می باشد.

پوست ، زیبایی و سلامتی

پوست هر انسانی علاوه بر زیبایی آن فرد نشان دهنده سلامت جسمانی او نیز می باشد. آن طور که مشخص است شیوه زندگی هر فرد و مواد خوراکی که مصرف می کند بر زیبایی او تأثیر مستقیم دارد . نور آفتاب و اشعه های مضر آن باعث ایجاد مشکلات در پوست می شوند. همچنین مواد خوراکی مضر در دراز مدت باعث مشکلات پوستی شدیدی می شود. پربی ها ، سس ها، نوشابه های گازدار و خوراکی هایی از این قبیل برای سلامتی شما و پوستتان مشکل آفرین هستند.
اما بعضی از موارد بالا غیر قابل کنترل می باشند .به همین دلیل پوست انسان اولین و آسیب پذیر ترین عضو بدن او است که دچار مشکلاتی نظیر جوش ، لک ، چین و چروک و … می شود. برای از بین بردن و پوشاندن  این معضلات پوستی روش های زیادی وجود دارد .
آن چیزی که مسلم است جلوی پیر شدن را نمی توان گرفت  و پوست هم از این قاعده مستثنی نبوده و نیست. . در مقابل تمامی روش های جلوگیری و از بین بردن علائم پیری و مشکلات پوستی، توصیه ما به شما استفاده از دستگاه هایفو کره ای می باشد.

نمایندگی فروش دستگاه هایفو کره ای

روند کار دستگاه هایفو کره ای (هایفو دابلو)

با خیال راحت می توان گفت هایفو به وجود آمد تا عمل های جراحی جای خود را به آن بدهند. به دلیل نتایج عالی و منحصر به فرد و همچنین پاسخ دهی سریع به مشتریان عجول ، هایفو توانسته است از محبوبیت زیادی برخوردار شود.

دستگاه هاییفو کره ای یک دستگاه لیزری محسوب می شود این روش باعث می شود تا پوست دوباره جوانی را تجربه کند.و شروع به ساختن کلاژن نماید.روش کار آن با استفاده از امواج اولتراسونیک(گرمای زیاد) می باشد.که به عمق پوست وارد می شوند. و خوشبختانه آسیبی به قسمت روی پوست (سطح پوست ) وارد نمی کنند.در نتیجه هیچ گونه مشکلی برای ادامه فعالیت در اجتماع نخواهید داشت.

نمایندگی فروش دستگاه هایفو کره ای

ویژگی هایفو دابلو نسبت به روش های دیگر

  1. لیفت و جوانسازی پوست
  2. عدم رساندن آسیب به پوشش بافت اپیدرم
  3. در هر فصلی از سال که باشد می توانید به سراغ هایفو درمانی بروید و نتایج مطلوبی را کسب کنید.
  4. با قدرت 128 cH می تواندتصویر برداری خیلی خوبی را انجام دهد.
  5. فک پایینی را زیبا و خوش ترکیب می کند.
  6. می توان از آن برای سوتوگرافی هایپوستی بهره برد.
  7. می توان برای درمان افتادگی پلک از آن استفاده کرد.

نمایندگی فروش دستگاه هایفو کره ای

نکته:

بهتر است هایفو توسط پزشک ماهر و با تجربه انجام گیرد. دررست است که این رو دردی ندارد . اما این کار دقیقا بستگی به شخصی دارد که آن را انجام می دهد. زیرا در صورتی که پزشک به سیستم عصبی وارد نباشد می تواند دردناک باشد. در غیر این صورت اگر توسط پزشک حاذق انجام شود ، هیچ دردی ندارد.

مراقبت های بعد از انجام هایفو

این روش کاملا بی خطر است و مراقبت و دوره نقاعت را شامل نمی شود. اما مسلّماً بعد از درمان پوست حساسیت بیشتری دارد. توصیه می شود که کرم های نرم کننده پوست و ضد آفتاب خوب استفاده شود. و نکته خوب استفاده از هایفو این است که بعد از انجام آن محدودیت استفاده از لوازم آرایشی برای شما وجود ندارد. اما باید صورت خود را به صورت خیلی ساده و فقط با آب سررد بشویید.

نمایندگی فروش دستگاه هایفو کره ای

امروزه به دلیل محبوبیت روش هایفو و قیمت ارزان آن در مقابل عمل های جراخی سنگین، نمایندگی فروش دستگاه هایفو کره ای روز به روز در حال گسترش می باشد.

 

تماس با ما