مرکز عرضه دستگاه میکرودرم

مرکز عرضه دستگاه میکرودرم در ایران در اکثر شهرهای بزرگ مانند تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد می باشد. استفاده از این دستگاه به صورت منظم و تحت نظر متخصصین می تواند نقش مهمی در شادابی پوست داشته باشد.

امروزه یکی از دغدغه های مردم به خصوص خانم ها داشتن پوستی زیبا، سالم و شاداب می باشد. یکی از پر طرفدارترین شیوه های جوان سازی پوست استفاده از دستگاه میکرودرم است. با مراجعه به پزشک متخصص پوست می توانید از راهنمایی های تخصصی او در زمینه بهبود مشکلات پوستی خود استفاده کنید.

میکرودرم چیست؟

مرکز عرضه دستگاه میکرودرم

میکرودرم روشی جدید و بسیار پرکاربرد در جهت جوان سازی پوست می باشد. در این شیوه با تحریک سلول های پوست، تولید کلاژن افزایش یافته و پیری پوست به تعویق می افتد.

همچنین چروک های ریز صورت را به تدریج از بین برده و چروک های عمیق را بهبود می بخشد.

با یک دوره استفاده صحیح و منظم از این شیوه درمانی و تحت نظر دکتر متخصص، می توان پوستی جوان و لطیف را تجربه کرد.

عملکرد دستگاه میکرودرم چگونه است؟

نحوه عملکرد دستگاه میکرودرم به این صورت است که بر خارجی ترین لایه پوست تاثیر می گذارد و یک لایه برداری خفیف را انجام می دهد.

در این مرحله به علت برداشته شدن یک لایه بسیار نازک از پوست مرده و پیر صورت، مغز واکنش نشان داده و فرمان تولید و بازسازی سلول های جدید را صادر می کند.

به این ترتیب با از بین رفتن سلول های بیمار و پیر، سلول های جوان و شاداب جایگزین آن شده و به چهره شما جوانی و طراوت خاصی می بخشد.

مرکز عرضه دستگاه میکرودرم

مرکز عرضه دستگاه میکرودرم

وجود دستگاه میکرودرم در مطب های تخصصی پوست بسیار ضروری می باشد. کاربرد این دستگاه می تواند بسیاری از مشکلات پوستی را مرتفع نماید.

مرکز عرضه این دستگاه نمایندگی های مجاز فروش در سراسر ایران می باشد.

بدیهی است که در صورت خرید از نمایندگی ها می توانید از تعمیرات و خدمات پس از فروش نیز استفاده کنید.

تماس با ما