قیمت دستگاه کربوکسی تراپی واژن

قیمت دستگاه کربوکسی تراپی واژن در شرکت ها و سایت های مختلف متفاوت است. از این دستگاه در زمینه ی زیبایی استفاده می کنند. برای اطلاع دقیق تر از قیمت این دستگاه می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در شرکت آروینیا تماس بگیرید.

کربوکسی تراپی واژن

امروزه روش های مختلفی برای جوان سازی اعضای مختلف بدن به وجود آمده اند. اما یکی از ایمن ترین روش ها برای زیبایی روش کربوکسی تراپی است که عوارضی نیز ندارد. و روشی ایمن است. پوست بدن به مرور زمان و بر اثر عوامل مختلفی دچار تغییراتی می شود. چین و چروک و پیری یکی از این تغییرات است. واژن خانم ها نیز از این قاعده مستثنا نیست. که بر اثر عوامل مختلفی دچار چین و چروک می شود و یا ممکن است رنگ آن تغییر کند و تیره شود.

برای بر طرف کردن این مشکل روش های مختلفی به وجود آمده اند. اما در این میان کربوکسی تراپی یکی از ایمن ترین روش ها است, که در این روش گاز کربن دی اکسید را به ناحیه مورد نظر تزریق می کنند که این کار باعث مویرگ سازی و افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی در پوست می شود. علاوه بر آن تزریق این گاز به بافت واژن باعث می شود عروق خونی را باز کند و عروق جدیدی را به وجود می آورد. این روش علاوه بر تاثیر زیبایی که در واژن دارد خشکی واژن و یا درد و خارشی که در این ناحیه احساس می کنند را نیز درمان می کند.

فروش دستگاه کربوکسی تراپی

نحوه ی انجام کربوکسی تراپی واژن

دستگاه کربوکسی تراپی واژن شامل یک مخزن است که محل نگه داری گاز کربن دی اکسید است. پزشک تعیین می کند که چقدر گاز کربن دی اکسید به محل مورد نظر تزریق شود. این گاز بعد از این که از مخزن خارج شد و از دستگاه تنظیم کننده عبور کرد به لوله ای منتقل می شود که استریل شده است و فیلتر دارد. بعد از اطمینان پیدا کردن از این که تمامی این مراحل به درستی انجام شد, پزشک با استفاده از یک سوزن باریک, این گاز را به ناحیه ی مورد درمان تزریق می کند.

کاربرد های کربوکسی تراپی واژن

  • باعث زیبایی واژن به لحاظ رنگ و ظاهر آن می شود.
  • خشکی واژن را درمان می کند.
  • درد و خارش به هنگام بر قراری رابطه ی جنسی را از بین می برد.
  • جذابیت جنسی را افزایش می دهد.
  • چین و چروک و افتادگی و شل بودن ناحیه و اطراف واژن را بر طرف می کند.
  • سلولیت ها را از بین می برد و باعث جوان سازی ناحیه ی اطراف واژن می شود.
  • زخم های ایجاد شده بر روی پوست ناحیه واژن را ترمیم می کند و آن را درمان می کند.
  • تیرگی پوست اطراف واژن را بر طرف می کند.

خرید دستگاه کربوکسی تراپی

مزیت های کربوکسی تراپی واژن

  • باعث جوان سازی و روشنی پوست می شود بدون این که شخص دردی را احساس کند.
  • روشی است که در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با کم ترین خون ریزی انجام می شود.
  • به صورت سرپایی انجام می شود و نیازی به بستری شدن در این روش وجود ندارد.

قیمت دستگاه کربوکسی تراپی واژن

دستگاه کربوکسی تراپی واژن را می توان از سه طریق خریداری نمود. اینترنتی, تلفنی و حضوری. شما عزیزان می توانید از طریق کانال های ارتباطی که در این سایت گذاشته شده است از قیمت دستگاه کربوکسی تراپی واژن با خبر شوید و این دستگاه را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما