قیمت دستگاه هیدرودرم پرتابل

قیمت دستگاه هیدرودرم پرتابل در این سایت مورد بررسی قرار گرفته است. هیدرودرم روشی است که برای آب رسانی به پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این روش را با دستگاه های مختلفی انجام می دهند. دستگاه هیدرودرم پرتابل یکی از همین دستگاه هایی است که می توان به کمک آن کار هیدرودرم را انجام داد. ویژگی های این دستگاه در این سایت مورد بررسی قرار گرفته است به شما پیشنهاد می کنیم برای شناخت بیشتر این دستگاه, این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

معرفی روش هیدرودرم

روش هیدرودرم یک روش درمانی است که برای مراقبت از پوست طراحی شده است. روش هیدرودرم بر پایه ی روش میکرودرم ابریژن بنا شده است. با این تفاوت که روش میکرودرم از نوعی کریستال ریز از جنس اکسید آلومینیوم برای لایه برداری استفاده می کند. اما در روش هیدرودرم از آب برای لایه برداری و از بین بردن سلول های مرده ی سطح پوست استفاده می کند.

دستگاه هیدرودرم پرتابل

دستگاه هیدرودرم پرتابل یک محصول پیشرفته در زمینه ی هیدرودرم می باشد. این دستگاه دارای سایز بسیار کوچکی است و قابلیت حمل آسانی دارد. این دستگاه دارای ۴ نوع الکترود مختلف می باشد. که کاربر می تواند این الکترود ها را که در دو رنگ نارنجی و بنفش هستند را انتخاب کند. که هر کدام از این رنگ ها توسط گاز های مختلفی پر می شوند.

الکترود های بنفش توسط گاز آرگون پر می شوند و نور های تولید شده توسط این الکترود به رنگ آبی و یا بنفش است. الکترود های نارنجی توسط گاز های نئون پر می شوند و نور هایی به رنگ قرمز و یا نارنجی را تولید می کنند. الکترود های نارنجی گرمای بیشتری تولید می کنند و این گرما را به قسمت مورد نظر انتقال می دهد که باعث افزایش تولید سلول های جدید، تقویت جریان خون و جذب بیشتر مواد مغذی به پوست می شود. از هر دوی این الکترود ها برای تقویت پوست سر و مو می توان استفاده کرد. اما بهتر است که از الکترود بنفش استفاده شود چون این الکترود باعث می شود تا قسمت مورد نظر به طور کامل پاک سازی شود. همچنین این الکترود باکتری های مسدود کننده فولیکول مو را از بین برده و جریان خون را افزایش می دهد.

قیمت دستگاه هیدرودرم

کاربرد الکترود های بنفش و نارنجی

  • الکترود های بنفش, برای درمان آکنه و تقویت پوست سر و مو مورد استفاده قرار می گیرد.
  • الکترود های نارنجی, نیز برای جوان سازی و رفع پیری و همچنین تقویت پوست سر و مو استفاده می شود.

الکترود های دستگاه هیدرودرم پرتابل

همان طور که گفته شد این دستگاه دارای ۴ نوع الکترود می باشد که به شرح زیر می باشد.

  • الکترود قارچی شکل, برای قسمت های مختلفی از بدن از جمله  گونه ها، پیشانی، گردن، قفسه سینه، کمر استفاده می شود.
  • الکترود نوک تیز, در اطراف چشم ها، هدف گیری نقاط کوچک، لکه های آکنه کیستی استفاده می شود.
  • الکترود شانه ای, برای تقویت پوست سر و مو ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • قاشقی, در اطراف گونه ها، پیشانی، گردن و پوست سر مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش دستگاه هیدرودرم

کاربرد های هیدرودرم

  • آکنه های فعال را درمان می کند.
  • منافذ بزرگ روی پوست را کوچک می کند.
  • خطوط ریز و چین و چروک را از بین می برد.
  • پف چشم را درمان می کند.
  • سیاهی دور چشم را کاهش می دهد.
  • پوست سر را جوان می کند.
  • برای رشد بهتر مو ها, فولیکل مو را تقویت می کند.

قیمت دستگاه هیدرودرم پرتابل

دستگاه هیدرودرم پرتابل در اندازه ای بسیار کوچک طراحی شده است و خیلی راحت قابل حمل می باشد. و به خاطر سایز کوچکش می توان این دستگاه را در منزل نیز استفاده کرد. برای خرید این دستگاه و آگاهی یافتن از قیمت دستگاه هیدرودرم پرتابل با مشاوران ما در شرکت آروینیا از طریق شماره های درج شده در این سایت تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما