قیمت دستگاه هیدرودرمی هاینس

قیمت دستگاه هیدرودرمی هاینس به عنوان معتبر ترین مارکی که در بازار خرید و فروش می شود، قیمتی کاملا مقرون به صرفه در این مجموعه است. چرا که خریداران، خریدی بی واسطه را تجربه می نمایند.
هم اکنون یکی دیگر از دستگاه هایی که می تواند در زیبایی هر چه بهتر و بیشتر پوست خانم ها و آقایان نقش فزاینده ای داشته باشد، دستگاه هیدرودرمی است.
آیا می دانید دستگاه هیدرودرم چیست و چه مزایایی دارد؟
بهترین مارک دستگاه هیدرودرمی کدام است و چگونه می توان آن را با قیمت مناسبی خریداری کرد؟
پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

آیا روش هیدرودرم را می شناسید؟

آیا پوست شما هم دچار مشکلاتی از قبیل چین و چروک, کک و مک, آفتاب سوختگی یا مشکلاتی این چنین شده است؟ آیا می دانید این مشکلات چگونه برای پوست به وجود می آید؟ آیا شما هم به پوست خود اهمیت می دهید؟ آیا حاضر هستید برای داشتن پوستی سالم و صاف و بر طرف کردن مشکلات پوست خود هزینه کنید؟ از چه روشی برای از بین بردن مشکلات پوست خود استفاده می کنید؟

به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید تا هم پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. و هم به شما در پیدا کردن روشی مناسب برای بر طرف نمودن مشکل پوستیتان کمک کرده باشیم. پس با ما همراه باشید.

جواب این سوال که این مشکلات پوستی چگونه به وجود می آیند این است که, همه ی ما می دانیم که یکی از عوامل پیری وجود چین و چروک های ریز و درشت پوست می باشد. بنابراین با گذر زمان و افزایش سن چین و چروک های ریزی برای پوست به وجود می آید. و یا افزایش سن خود باعث بزرگ تر شدن و باز تر شدن منافذ پوست می شود. داشتن تغذیه ی نامناسب و غلط, باعث ایجاد چربی اضافه روی پوست می شود. نور خورشید باعث به وجود آمدن لکه هایی مثل آفتاب سوختگی می شود. و عواملی مثل آب و هوای سرد و خشک, مشکلات هورمونی و ژنتیکی و استرس و … نیز از مواردی هستند که می توانند مشکلات مختلفی را روی پوست به وجود بیاورند.

با پیشرفت علم و به وجود آمدن روش های مختلف برای از بین بردن این مشکلات, دیگر هیچ جای نگرانی برای وجود این مشکلات پوستی وجود ندارد. چون امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش هایی به وجود آمده اند که قادر هستند انواع مشکلات پوستی را بر طرف نمایند. روش هیدرودرم یک نمونه از این روش های مراقبت از پوست می باشد.

روش هیدرودرم از جمله ایمن ترین و بی خطر ترین روش های مراقبت از پوست می باشد. که بدون بر جای گذاشتن عوارضی پوست را جوان و شاداب می کند. و باعث می شود پوست نرم و لطیف شود.

قیمت دستگاه هیدرودرم

دستگاه هیدرودرم چیست و عملکرد آن چگونه است؟

حتما تا به حال واژه آب رسانی پوست و درمان با این روش را شنیده اید.
بله امروزه با توجه به پیشرفت در صنعت و تکنولوژی، شاهد تولید دستگاه هایی هستیم که درمان به روش آب رسانی به پوست را به خوبی انجام می دهند.
دستگاه هیدرودرم یکی از بهترین دستگاه های آب رسان پوست است. این دستگاه با ساییدن خارجی ترین سطح لایه پوست، ابتدا پوست را از لایه های مرده، پاک سازی می کند.
سپس سرم هایی مخصوص آب رسانی به پوست با فشار خیلی زیادی به زیر پوست وارد می گردند. که هر کدام می توانند برای هدف خاصی بکار گرفته شده باشند، مانند:

  • درمان جوش
  • درمان آکنه
  • هیدراته کردن پوست و از بین بردن علائم پیری پوست

امروزه در بسیاری از کلینیک های زیبایی پوست، از دستگاه هیدرودرمی به خوبی استفاده می نمایند.

مزایای استفاده از دستگاه هیدردرم را بدانید

تا به این جا با طریقه اثرگذاری و موارد مصرفی دستگاه هیدرودرم آشنا شده اید.
بدون شک استفاده از دستگاه هیدرودرم اگر توسط متخصصین و پزشکان انجام گردد، می تواند مزایای فوق العاده ای را برای افراد داشته باشد.
از جمله مزایای استفاده از دستگاه هیدرودرم، می توان به این موارد اشاره داشت:

  1. هیدرودرم می توان منافذ باز پوست را ببندد.
  2. منجر به روشن و صاف تر شدن پوست می گردد.
  3. با آب رسانی به پوست، خشکی صورت را برطرف می کند.
  4. سلول های مرده پوست که گاها منجر به تغییر رنگ پوست می شود را از میان می برد.
  5. می تواند مقدار پف و تیرگی دور چشم را کاهش دهد.

در حال حاضر می توان مارک های مختلفی از دستگاه های هیدرودرمی را در بازار یافت، اما یکی از مارک های معتبر، دستگاه هیدرودرمی هاینس است.
آیا از مشخصات دستگاه هیدرودرم هاینس چیزی می دانید؟

قیمت دستگاه هیدرودرمی هاینس

مشخصات دستگاه هیدرودرمی هاینس HI-NESS

در ایران شرکت های زیادی وجود دارند که در زمینه ی زیبایی و ساخت دستگاههای پزشکی و زیبایی فعالیت می کنند. از جمله ی این شرکت ها, شرکت پویان تجهیز یکی از شرکت هایی است که در زمینه ی ساخت دستگاه های زیبایی مثل دستگاه های هیدرودرم فعالیت می کند. و نام شرکت خود را به عنوان یک برند در سراسر جهان معرفی کرده است. به این ترتیب دستگاه هایدرودرم را با برند پویان تجهیز روانه ی بازار کرده است. تولیدات شرکت پویان تجهیز از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند. و به همین دلیل در بین همه ی سالن داران و کلینیک داران معروف شده است و طرفداران زیادی را نیز کسب کرده است.

همان طور که متوجه شدید یکی از بهترین مارک های دستگاه هیدرودرمی موجود در بازار، دستگاه هیدرودرم هاینس HI-NESS, که در حال حاضر با نام پویان تجهیز شناخته می شود, می باشد. که طرفداران خاص خود را دارد.
دستگاه هیدرودرمی دیجیتال هاینس عمل آب رسانی به پوست و جذب مواد مغذی به پوست را به خوبی انجام داده و قابلیت تنظیم سرعت را هم دارد.
این دستگاه با وزن ۲ کیلوگرم تولید شده و شامل قسمت های ذیل می باشد:

  • Termo Mask: منجر به افزایش خون رسانی زیر پوست و باز کردن منافذ پوست می گردد.
  • DezaMode: جهت پاک سازی و خارج کردن چربی ها از عمق پوست.
  • Ozon Therapy: جهت تکسین و ضد عفونی و گرم کردن

عملکرد دستگاه های هیدروردم به چه صورت است؟

در دستگاه های هیدروردم برای انجام روش هیدرودرم از ژل آب رسان استفاده می شود. که دستگاه های هیدرودرم این ژل را یونیزه می کند. و سپس آن را به سلول های خشکیده، می رساند.

در این روش لایه ی بیرونی پوست که شامل سلول های مرده هستند ساییده می شود و سطح خارجی پوست پاک سازی می ‌شود. در ادامه سرم های مخصوص برای آب رسانی را استفاده می کنند. این سرم ها با فشار وارد لایه های زیرین پوست می شوند. این سرم ها هر کدام برای درمان بیماری های خاصی قابل تغییر می باشند. برای درمان جوش، درمان آکنه، سرم های از بین برنده علائم پیری و هیدراته کردن پوست و یا مشکلات رنگ دانه ای از سرم های مخصوصی استفاده می کنند..

امروزه در اکثر کلینیک ها و سالن های زیبایی از این روش طبیعی و جوان سازی پوست استفاده می کنند. این روش, روشی برای درمان پیری پوست است که برای هر نوع پوستی قابلیت استفاده دارد.

قیمت دستگاه هیدرودرمی هاینس در بازار

این روزها با توجه به نوسانات شدیدی که در بازار ارز مشاهده می شود، بدون شک تأثیر جدی بر روی قیمت دستگاه هیدرودرمی هاینس گذاشته است.
پیدا کردن نمایندگی ها و مراکز فروشی که دو اصل کیفیت و قیمت از دستگاه های هیدرودرمی پوست را می خواهند، بنظر کمی مشکل بنظر می رسد.

آیا می دانید که مجموعه آروینیا با در ارتباط بودن با بهترین عرضه کنندگان دستگاه های میکرودرم و هیدرودرم از مارک های معتبر، خریدی متفاوت تر از سایر مراکز فروش را برای مشتریان خود رقم می زند؟ مناسب ترین قیمت دستگاه هیدرودرمی هاینس را از طریق این مجموعه خریداری خواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما