قیمت دستگاه میکرودرم پوست

دستگاه میکرودرم پوست، با قیمت استثنایی و امکان ارسال به سراسر کشور عرضه می شود. برای خرید بهترین مارک دستگاه میکرودرم ابریژن با شماره 09120389521 در ارتباط باشید.

خریداران دستگاه میکرودرم ابریژن

دستگاه میکرودرم ابریژن در سه نوع عرضه می شود.

  • دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی
  • دستگاه میکرودرم ابریژن سالنی
  • دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی

همانطور که از نام آن مشخص است دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی توسط پزشکان خریداری می شود. این دستگاه ها قویترین دستگاه میکرودرم ابریژن هستند.

با اثبات بی عارضه بودن میکرودرمی، مجوز استفاده از دستگاه میکرودرم به سالن های زیبایی نیز داده شد. دستگاه های میکرودرم سالنی در سایز های کوچکتر و با موتورهای قدرت متوسط ارائه می شود.

به مرور، دستگاه های میکرودرم خانگی پا به عرصه نهادند. تکنولوژی به سمتی پیش می رود که بتوانیم در کمترین زمان، بیشترین بهره را ببریم. با دستگاه های میکرودرم خانگی، بدون صرف وقت و هزینه زیاد، می توانیم به پوست خود رسیدگی کنیم.

از چه سنی می توانیم از میکرودرم استفاده کنیم؟

میکرودرم قبل و بعد

از دستگاه میکرودرم برای دو منظور استفاده می شود.

  • رفع مشکلات پوستی
  • پیشگیری از بروز مشکلات پوستی

اگر برای درمان، میکرودرم را انجام می دهید که سن، تعیین کننده نیست. هر زمان که دچار عارضه ای شدید می توانید از میکرودرم استفاده کنید.

از سن 30 سالگی به بعد، کلاژن سازی پوست کاهش می یابد. قدرت سلول های پوست برای ترمیم و جوان نگه داشتن پوست پایین می آید و رفته رفته با مشکلاتی مواجه می شویم.

در مقابل نور آفتاب حساس تر خواهیم شد و بنابراین لک های قهوه ای ممکن است روی پوست به ویژه پوست صورت به جا بماند.

تیرگی پوست

بنابراین بهترین کار، مراقبت های مرتب روزانه مثل ضد آفتاب و شستشوی صحیح پوست است. از همین سن بهتر است میکرودرم را با فواصل زمانی نه خیلی نزدیک، مثلا ماهی یک بار یا هر دو ماه یک بار، صرفا جهت پیشگیری استفاده نماییم.

قیمت دستگاه میکرودرم پوست

در خرید دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی، سالنی و کلینیکی، قیمت را تنها فاکتور انتخاب خود قرار ندهید. زیرا خرید یک دستگاه میکرودرم ارزان که کیفیت ندارد، هدر دادن پول و به خطر انداختن سلامت پوست است.

برای انتخاب دستگاه میکرودرم با قابلیت های مناسب و قیمت مناسب می توانید از راهنمایی مشاوران ما استفاده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما