قیمت دستگاه میکرودرم پاکسازی صورت

قیمت دستگاه میکرودرم پاکسازی صورت با توجه به انواع دستگاه میکرودرم و برند های موجود این دستگاه متفاوت است. برای اطلاع از قیمت دستگاه ها می توانید با ما تماس بگیرید.

پاک سازی صورت به روش میکرودرم

پوست ما همیشه در معرض عوامل مختلفی مثل آفتاب، تغذیه ی نادرست، آلودگی هوا  و افزایش سن و …قرار می گیرد. با گذشت زمان بر اثر این عوامل چربی پوست زیاد می شود، چین و چروک بر روی پوست نمایان می شود و پوست دچار پیری می شود. لکه های مختلفی روی پوست ظاهر می شود و مشکلات ناخوشایند دیگری که بر اثر این عوامل به وجود می آیند. این مشکلات باعث نگرانی و اضطراب ما می شوند. به دنبال روش هایی می گردیم که می توانند ما را از شر این مشکلات رها کنند. اما چه روشی را پیدا کنیم که قیمت مناسب داشته باشد. بی خطر و بدون درد باشد. راحت و آسان انجام شود. یکی از بهترین روش هایی که بتواند این ویژگی ها را داشته باشد، روش میکرودرم است.

میکرودرم, یک روش مناسب و راحت است که برای جوان سازی و هم چنین پاک سازی صورت طراحی شده است و مورد استفاده قرار می گیرد. روش میکرودرم با لایه برداری از صورت همه ی سلول های مرده ی سطح پوست و چربی ها و آلودگی های سطح پوست را از بین می برد و پوستی شاداب و لطیف را برای ما به ارمغان می آورد.

قیمت دستگاه میکرودرم

دستگاه میکرودرم پاک سازی صورت

در گذشته فقط پزشکان از روش میکرودرم برای پاک سازی و جوان سازی صورت استفاده می کردند. اما رفته رفته و با گذشت زمان روش میکرودرم در بین مردم رواج پیدا کرد و این روش طرفداران زیادی پیدا کرد. که پای میکرودرم به آرایشگاه ها و سالن های زیبایی نیز باز شد. حتی خیلی از افراد از این روش در منازل خود استفاده می کنند. به مرور، با پیشرفت علم و فناوری مناسب نیاز همه ی مردم دستگاه میکرودرم در سه مدل مختلف خانگی، سالنی و مطبی اختراع شد و در نتیجه وارد بازار شد.

کاربرد های میکرودرم

  • جوان سازی و شادابی پوست را سبب می شود.
  • پوست را لایه برداری می کند و آن را از وجود هر گونه آلودگی پاک می کند.
  • چین و چروک پوست را از بین می برد.
  • لکه های قهوه ای ناشی از افزایش سن را بهبود می بخشد.
  • منافذ روی پوست را کاهش می دهد.
  • کلاژن سازی پوست را تحریک می کند.
  • گردش خون در پوست را افزایش می دهد.
  • جوش های سر سیاه و سر سفید و همچنین جوش های زیر پوستی را از بین می برد.

قیمت دستگاه میکرودرم پاکسازی صورت

پاک سازی و جوان سازی صورت در جامعه ی امروز طرفداران زیادی پیدا کرده است. پاک سازی صورت را می توان با انواع دستگاه های میکرودرم مختلف انجام داد. اگر سالن یا کلینیک زیبایی دارید و می خواهید مشتریان شما بیشتر شود، پیشنهاد ما به شما تجهیز مراکز خود به دستگاه میکرودرم است. چون بین کیفیت کار شما و تعداد مشتریانتان رابطه ی مستقیمی وجود دارد. برای مطلع شدن از قیمت دستگاه میکرودرم پاکسازی صورت می توانید با شماره های موجود در این سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما