قیمت دستگاه میکرودرم مدل طب مکس چند است

دستگاه میکرودرم ابریژن مدل طب مکس tebmax یکی از مدل های شناخته شده و محبوب است. این دستگاه ساخت و تولید متخصصان داخلی کشور است. البته موتور آن ساخت کشور کره است که وارداتی است. در طراحی آن علاوه بر کیفیت به موارد ظاهری هم توجه شده است. به همین دلیل طراحی آن به صورت کیفی یا چمدانی است که هم جای کمتری را اشغال کند و هم این که جا به جایی و حمل و نقل آن آسان تر باشد. تمام سعی تولید کنندگان بر این است که در نوسانات دلار و عرض، با وجود داشتن قطعات وارداتی قیمت آن ثابت باقی بماند. شرکت طب مکس در سه مدل خانگی و سالنی و کلینیکی یا مطبی دستگاه های خود را طراحی می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کادر مشاوره و فروش ما در ارتباط باشید.

میکرودرم چیست؟

وقتی در مقابل آینه می ایستیم و می بینیم که عواملی مثل افزایش سن, هوای سرد و گرم, آفتاب و یا استرس و تغذیه ی نامناسب مشکلاتی را برای پوست ما به وجود آورده است, مضطرب و نگران می شویم. و دوست داریم راهی را پیدا کنیم که این مشکلات پوستی را بر طرف کنیم.

روش میکرودرم را به شما معرفی می کنیم. میکرودرم روشی برای جوان سازی و پاک سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این روش با لایه برداری و حذف سلول های مرده و آلودگی های روی پوست باعث ترمیم و شفاف شدن پوست می شود. روش میکرودرم جزو مطمئن ترین و ایمن ترین روش هایی است که می توان به راحتی برای مراقبت از پوست خود از آن استفاده کنید. روش میکرودرم روش بی خطری است و هیچ گونه عوارضی را برای شخص متقاضی درمان میکرودرم ایجاد نمی کند.

روش میکرودرم یک روش درمانی غیر تهاجمی است که به صورت سرپایی انجام می شود. و برای انجام این روش هیچ گونه مواد بی حسی و بیهوشی نیاز نیست. با استفاده از روش میکرودرم می توان انواع مشکلات پوستی مثل چین و چروک, منافذ باز پوست, انواع لکه ها و انواع جوش ها, شل شدگی و افتادگی پوست و … را بر طرف کرد.

برای انجام روش میکرودرم دستگاه های مختلفی وجود دارد. در این مقاله دستگاه میکرودرم طب مکس را به شما عزیزان معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

قیمت دستگاه میکرودرم

دستگاه میکرودرم طب مکس

شرکت طب کالا یکی از شرکت های ایرانی است که در زمینه ی ساخت دستگاه های زیبایی و میکرودرم فعالیت دارد. این شرکت, دستگاه های با کیفیتی را روانه بازار کرده است. دستگاه میکرودرم طب مکس از تولیدات این شرکت می باشد. که در سه مدل خانگی, سالنی و کلینیکی ساخته شده اند. شرکت آروینیا یکی از نمایندگان فعال دستگاه های میکرودرم طب مکس می باشد. با خرید این دستگاه از شرکت آروینیا می توانید دستگاهی با قیمت مناسب را خریداری نمایید. در ادامه در مورد مشخصات و ویژگی های این دستگاه توضیح داده ایم.

مشخصات انواع دستگاه میکرودرم ابریژن طب مکس

[tabs type=”horizontal”]
[tabs_head]
[tab_title] دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی X16 [/tab_title]
[tab_title] دستگاه میکرودرم سالنی X18 [/tab_title]
[tab_title] دستگاه میکرودرم کلینیکی TKN160[/tab_title]
[/tabs_head]
[tab] فشار مکش تا ۶۵ کیلو پاسکال
دارای سیستم پودری و الماسه و اندرمولوژی
دارای هندپیس الماسه و اندرمولوژی و پودریمیکرودرم ابریژن طب مکس x16[/tab]
[tab] فشار مکش تا ۷۵ کیلو پاسکال
دارای هندپیس پودری و الماسه و اندرمولوژی
اندازه قابل حمل ۲۰*۲۰*۲۵
دبی مکش ۱۶ لیتر بر دقیقه
توان ۱٫۸ اسب بخاردستگاه میکرودرم طب مکس x18[/tab]
[tab] فشار مکش تا ۸۵ کیلو پاسکال
دارای هندپیس پودری و الماسه و اندرمولوژی
اندازه قابل حمل ۳۵*۲۲*۴۷٫۵
دبی مکش ۱۶ لیتر بر دقیقه
توان ۱٫۸ اسب بخاردستگاه میکرودرم ابریژن طب مکس مطبی [/tab]
[/tabs]

مراحل انجام روش میکرودرم

همان طور که گفته شد، دستگاه های میکرودرم اغلب از سه هندپیس پودری، الماسه و اندرومولوژی تشکیل شده اند. که این ویژگی، خود یکی از ویژگی های مهم دستگاه های میکرودرم می باشد.

روش میکرودرم را توسط این سه هندپیس دستگاه میکرودرم انجام می دهند.

روش میکرودرم با سیستم پودری

هندپیس پودری، شامل سری های پودری هستند. که توسط همین سری ها کار میکرودرم را انجام می دهند. این سری های پودری برای انجام عمل لایه برداری از پودری از جنس اکسید آلومینیوم استفاده می کنند. که این پودر را بر سطح پوست می پاشند. و خراش های ریزی را بر سطح پوست ایجاد می کنند. و تمام ناخالصی های سطح پوست را از آن جدا می کند. و توسط مکش دستگاه همه ی پودر پاشیده شده بر سطح پوست و هم چنین سلول های مرده ی سطح پوست را جمع آوری می کند. و عیب های پوست را به این طریق بر طرف می کند. و در نهایت باعث جوان سازی پوست می شود.

روش میکرودرم با سیستم الماسه

در این روش، دستگاه میکرودرم از سری هایی استفاده می کند که نوک آن از تراشه های الماس تشکبل شده است. در این سری بر خلاف سری های پودری از هیچ پودری استفاده نمی کنند. در سیستم الماسه، هندپیس الماسه را با فشار بر سطح پوست می کشند و با ایجاد خراش های ریز تمام آلودگی های سطح پوست را بیرون می کشند و توسط مکش دستگاه جمع آوری می کنند. و در نهایت پوست را ترمیم می کند. و شادابی و نشاط پوست را برای ما به ارمغان می آورد.

روش میکرودرم با سیستم اندرمولوژی

در این سیستم فقط از قدرت مکش دستگاه استفاده می شود. و به نوغی انگار پوست را ماساژ می دهند. سری های اندرمولوژی در سه سایز بزرگ، کوچک و متوسط ساخته شده اند. که سایز کوچک آن برای استفاده ی دور چشم می باشد. سایز متوسط، برای پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد. و سایز بزرگ آن نیز برای سایر نقاط بدن استفاده می شود.

قیمت میکرودرم

کاربرد های دستگاه میکرودرم طب مکس

دستگاه میکرودرم طب مکس از کیفیت و کارایی فوق العاده ای برخوردار است. این دستگاه کاربرد های زیادی دارد. که در ادامه به چند مورد آن اشاره می کنیم.

  • باعث جوان سازی پوست و درخشندگی آن می شود.
  • پوست را نرم و لطیف می کند.
  • آلودگی های سطح پوست را حذف می کند. و پوست را لایه برداری می کند.
  • چین و چروک روی پوست را از بین می برد.
  • انواع لکه ها را از بین می برد.
  • انوع جوش ها را از بین می برد.
  • کک و مک و مشکلات رنگ دانه ای را بر طرف می کند.
  • پوست را سفت و محکم می کند.
  • جای زخم و بخیه و آکنه را بهبود می بخشد.
  • منافذ باز روی پوست را کاهش می دهد.
  • ناهماهنگی رنگ و بافت پوست را بر طرف می کند.
  • برای انواع پوست مناسب است.
  • خال های قهوه ای که بر اثر افزایش سن به وجود می آیند را بر طرف می کند.

قیمت دستگاه میکرودرم مدل طب مکس چند است

آیا می دانید قیمت دستگاه میکرودرم مدل طب مکس چند است؟ دستگاه میکرودرم مدل طب مکس از کیفیت بالایی برخوردار است.

این دستگاه را می توان در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی و مطب ها و کلینیک های زیبایی استفاده نمود. قیمت این دستگاه با توجه به نوسانات ارزی در داخل کشور تغییر می کند. شما می توانید برای اطلاع یافتن از قیمت این دستگاه از طریق کانال های ارتباطی که در این سایت درج شده است با مشاوران ما در شرکت آروینیا در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما