قیمت دستگاه لیزر دایود رکسانا

قیمت دستگاه لیزر دایود رکسانا توسط کارشناسان تعیین می شود. برای اطلاعات بشتر با شماره های نوشته شده در بالا و پایین همین مطلب تماس حاصل نمائید.

روش کار دستگاه لیزر دایود رکسانا چیست؟

بعد از به وجود آمدن دستگاه های لیزر دایود، تحول بزرگی در از بین بردن موهای زائد اتفاق افتاده است.همان طور که از نامش پیداستلیزر بر پایه نور است. دستگاه لیزر دایود قادر است تا در عمق زیادتری از اپیدرم راه پیدا کند.در نتیجه بیشتر می تواند به فولیکول مو جذب شود. که باعث می شود حرارت ایجاد شده باعث از بین بردن ریشه موها شود.
در حقیقت این دستگاه با لیزر کردن موها ، سلولهای زایدی که در ریشه  مو هستند را نابود می کند تا دیگر شروع به تولید مو نکنند.. برای به دست آوردن این هدف ، ابتدا رنگدانه مو که اصطلاحاٌ ملانین نامیده می شود، با استفاده از لیزر گرمای زیادی به آن وارد می شود. و ملانین آن را جذب می کند. این گرما به صورت امواجی فرستاده می شود که باعث می شود ، تا همه سلول های زنده که قادر به زایش هستند ، نابود شوند. اصطلاحاً می گویند مو دچار مرگ سلولی می شود.
در اثر چندین جلسه درمانی لیزر با استفاده از دستگاه لیزر رکسانا و با استفاده از شکل موجی پالس های گرمایی دیگر جلوی زایش موها گرفته می شود .

قیت دستگاه لیزر دایود رکسانا

لیزر دایود رکسانا چیست؟

دستگاه رکسانا قادر است تا پالسهای لیزر با قدرت بالا را به مرکز مورد هدف ارسال کند . که طول موج های فرستاده شده 755 و 808 نانو متر هستند . نتیجه استفاده از آنها متوقف شدن رشد موهای زائد در بدن است. تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه، فناوری دایود سطحی است که برای اولین بار در دستگاه لیزر رکسانا تست شده است. قادر خواهد بود شکل امواج خروجی را به صورت یکنواخت ایجاد کند. درمان و از بین بردن موهای زائد با دستگاه لیزر رکسانا سرعت بالایی دارد . قادر خواهد بود تا در جلسات کمتری شما را از شر موهای زائد خود خلاص کند. این روش کاملاً بدون درد است . قیمت دستگاه لیزر دایود رکسانا بسیار مناسب است.

بهترین زمان برای لیزر موهای زائد چه موقع است؟

بهتر است بدانید که بهترین زمان برای انجام لیزر موهای زائد زمانی است که موها در مرحله رشد هستندکه به آن اصطلاحاً (آتاژن زودرس) می گویند.اگر لیزر موهای زائد در این زمان انجام شود می تواند در کمترین زمان ممکن ، بهترین نتایج را در دفع موهای زائد نشان دهد.

قیت دستگاه لیزر دایود رکسانا

خصوصیات ویژه رکسانا

  1. لیزر موهای زائد رکسانا یکی از جدیدترین روش ها است. که بر پایه فناوری جدید لیزرهای سطحی ایجاد شده است.
  2. قادر به استفاده از دو هندل جداگانه است. 755 و 808 نانومتر است.
  3. قادر به استفاده از هندپیس الکس به صورت مجزا است.
  4. قادر به استفاده از هندپیس دایود و الکس به صورت همزمان است.
  5. این دستگاه در هر ثانیه میزان مشخصی انرژی ارسال می کند که باعث می شود به صورت خطی گرم شود و لیزر آن به صورت مربعی و منظم انجام شود.
  6. این دستگاه یک صفحه نمایش 12 اینچی رنگی دارد .
  7. کار کردن با آن بسیار ساده و دلپذیر است. مقادر از پیش تنظیم شده دارد . دکمه های آن قابل تنظیم هستند.
  8. این دستگاه اگر در توان های بالا استفاده شود حتی تا 15 هرتز هم می تواند به کار گرفته شود. که به این ویژگی rapid می گویند.

قیت دستگاه لیزر دایود رکسانا

قیمت دستگاه لیزر دایود رکسانا

این دستگاه می تواند بسیار سریع تر از همه دستگاه های مشابه خود عمل کند. نتایج به دست آمده می توانند ماندگاری بالایی داشته باشند. برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزر دایود رکسانا با کارشناسان در تماس باشید.

تماس با ما