قیمت دستگاه الکترولیز hiness

قیمت دستگاه الکترولیز hiness در سایت ما را می توانید با سایر سایت ها مقایسه نمایید. سپس اقدام به خرید دستگاه مد نظر خود نمایید. با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

همه چیز درباره ی مو های زائد بدن و صورت

مو های زائد, در تمام سطح پوست انسان می ‌رویند. به جز کف پا، کف دست، لب ‌ها و بخش ‌هایی از ناحیه‌ ی شرمگاهی. این مو ها در دوران کودکی بسیار نازک و کم ‌تراکم هستند. و بعد از دوران بلوغ واضح ‌تر و متراکم ‌تر می ‌شوند. تغییرات مو های بدن در آقایان نسبت به خانم ها, چشم گیر تر است. به خصوص در آقایان ایرانی که معمولا بدن‌ های پر مویی دارند. بخشی از این پر مویی در انسان ها به خاطر تراکم بالا و بخشی هم به دلیل تیره رنگ بودن و ضخیم بودن مو های بدن است.

در خانم‌ ها نیز بعد از سن بلوغ مو های زائد افزایش می ‌یابند. بعضی از خانم ‌ها ممکن است به دلایل ژنتیکی یا ارثی پر مو تر باشند و مو های ضخیم و یا مو های تیره رنگی داشته باشند. گاهی هم ممکن است, علت پر مویی در خانم ‌ها وجود یک بیماری باشد. مثلا سندرم تخمدان پلی کیستیک یا تنبلی تخمدان یکی از مشکلات شایع در بین خانم ‌ها است که باعث پر مویی یا هیرسوتیسم می ‌شود.

این پر مویی و رویش مو های زائد در بدن انسان ها ممکن است باعث آزار و اذیت افراد شود. و یا حتی بر اعتماد به نفس افراد تاثیر منفی بگذارد. از این رو تمام انسان های جهان خواستار حذف مو های زائد بدن و صورت خود هستند.

در واقع باید بگوییم همه ی ما مو هایی داریم که به دنبال رهایی یافتن از شر این مو ها هستیم. البته باید گفت خانم ها بیشتر از آقایان در صدد از بین بردن مو های زائد خود هستند.

راه‌ های زیادی برای حذف این مو های زائد وجود دارد که روش الکترولیز یکی از این روش ها می باشد. در ادامه در مورد این روش بیشتر توضیح می دهیم.

دستگاه الکترولیز مو های زائد هاینس

همان طور که گفته شد برای حذف مو های زائد روش های زیادی وجود دارد. یکی از دستگاه هایی که امروز سر و صدای زیادی را راه انداخته است، دستگاه الکترولیز مو های زائد شرکت هاینس است. از این دستگاه برای حذف مو های زائد صورت و بدن استفاده می شود. این دستگاه قدرت فوق العاده ای دارد. در سر هندپیس این دستگاه سوزن های ریزی در نظر گرفته شده است. این سوزن ها به فولیکول مو ها وارد می شوند و آن ها را با روش الکترولیز و جریان برق نابود می کنند. این دستگاه می تواند بعد از لیزر مو های زائد استفاده شود. چون همان طور که می دانید لیزر مو های زائد، بر روی مو های تیره تر جواب بهتری می دهد و قادر نیست مو های نازک و روشن را از بین ببرد. بنابراین می توانید با الکترولیز، مو های زائد سفید رنگ را از بین ببرید. بعد از خواندن این مطلب اگر سوالی داشتید، می توانید از کارشناسان ما بپرسید.

قیمت دستگاه الکترولیز hiness

ویژگی های دستگاه الکترولیز موی hiness

  • این دستگاه اندازه بسیار مناسب و ظاهر شیکی دارد.
  • می توانید به راحتی آن را روی میز خود قرار دهید و از آن استفاده نمایید.
  • برای از بین بردن مو ها این دستگاه هندپیس خود را که دارای سوزن های باریکی است روی پوست قرار می دهد.
  • این سوزن ها می توانند وارد ریشه ی مو ها شوند و آن ها را به نوعی با جریان الکتریکی عقیم نمایند.

قیمت دستگاه الکترولیز hiness

روند کار دستگاه الکترولیز موی زائد

  • این دستگاه با استفاده از جریان الکتریکی می تواند روند رشد مو ها را متوقف کند.
  • سوزنی که در سر هندپیس این دستگاه قرار دارد می تواند وارد فولیکول مو ها شود.
  • ریشه ی مو ها را هدف قرار می دهد. تا بتواند آن ها را از بین ببرد.
  • این کار ها را جریان الکتریکی انجام می دهد که ضرری برای بدن ندارد.
  • وقتی این جریان الکتریکی به مو وارد می شود، می تواند آن ها را نابود کند.
  • سپس توسط موچین باریکی مو ها را بر می دارند.
  • روش درمانی با این دستگاه قطعی است و بدون خطا می باشد.
  • علاوه بر این می تواند مو های سفید رنگ را هم از بین ببرد.
  • بعد از انجام این روش هیچ مشکل و عوارضی برای بیمار به وجود نمی آید.

قیمت دستگاه الکترولیز hiness

چه کسانی به حذف مو های زائد نیاز دارند؟

حذف مو های زائد می ‌تواند دلایل فرهنگی، زیبایی، بهداشتی، سلامتی و یا مذهبی داشته باشد. به طور کلی مو های زائد به سه طریق مختلف رشد می کنند. که به شرح زیر می باشند.

رشد مو های زائد به طور طبیعی

تقریبا همه ی انسان ‌ها در قسمت‌ هایی از بدن خود مو هایی دارند. که از نظر زیبایی، فرهنگی، سلامتی و موارد دیگر زائد و اضافی محسوب می ‌شوند.

مو های اضافی ابرو، مو های دست و پا و ناحیه ‌ی بیکینی برای خانم ‌ها, و ریش روی گونه ‌ها، مو های گوش، باسن و پشت برای آقایان از جمله مو های زائدی هستند. که اکثر خانم ها و آقایان ترجیح می دهند این مو های زائد خود را حذف کنند.

رشد مو های زائد به دلیل هایپرتریکوز

هایپرتریکوز زمانی رخ می‌ دهد که رشد مو های زائد در اثر تحریکات هورمونی حالت غیر طبیعی پیدا کند. البته غیر طبیعی بودن رشد مو های زائد را باید با توجه به سن، جنسیت و نژاد بررسی کرد.

ولی معمولا وجود مو های ضخیم روی صورت، شکم، پشت یا سینه‌ ی خانم ‌ها شکلی از هایپرتریکوز محسوب می‌شود. علت هایپرتریکوز می‌تواند ارثی و یا ناشی از مشکلات هورمونی مثل هایپرتیروئیدی یا مصرف دارو هایی مانند ماینوکسیدیل و فنی ‌توئین باشد.

رشد مو های زائد به دلیل هیرسوتیسم

هیرسوتیسم به کسی گفته می شود که پر مو با شد. یعنی اگر الگوی رشد مو های زائد و مو های بدن خانم ‌ها شبیه به الگوی رشد مو های مردانه شود، می‌گوییم که فرد هیرسوتیسم یا مشکل پر مویی دارد.

منظور از الگوی مردانه، رشد مو در صورت به شمایلی شبیه به ریش است. هیرسوتیسم می ‌تواند با رشد مو های زائد سینه و ریزش مو با الگوی مردانه نیز مرتبط باشد.

بیماری ‌هایی مانند تنبلی تخمدان و سندرم کوشینگ یا مصرف دارو هایی مثل ماینوکسیدیل، دانازول و تستسترون می‌ توانند باعث هیرسوتیسم بشوند.

مزیت های روش الکترولیز مو های زائد

  • رشد مو ها را به طور کامل متوقف می کند.
  • نتیجه ی دائمی دارد.
  • از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر از روش های دیگر می باشد.
  • برای انواع پوست ها مناسب می باشد.
  • مو های زائد سفید رنگ را نیز می تواند به صورت دائمی از بین ببرد.

قیمت دستگاه های الکترولیز

قیمت دستگاه الکترولیز hiness

افراد امروزه برای زیبایی خود هزینه های زیادی را صرف می کنند. اما با تمام این کار ها باز هم نمی توانند به نتیجه دل خواه خود برسند. برای از بین بردن مو های زائد، روش های زیادی وجود دارد. یکی از این روش ها که تا کنون توانسته به عنوان بهترین دستگاه عمل نماید، دستگاه الکترولیز مو های زائد هاینس است. اگر در کلینیک و مطب خود این دستگاه را ندارید وقت آن رسیده است که از ما تهیه نمایید. برای اطلاع از قیمت دستگاه الکترولیز hiness می توانید با شماره های کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما