فروش دستگاه پلاسما جت با قیمت مناسب

فروش دستگاه پلاسما جت با قیمت مناسب توسط کارشناسان خبره ما در این مرکز صورت می گیرد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

دستگاه پلاسما جت چیست؟

زندگی امروزه به دلیل تنش های موجود در جهان بسیار سخت شده است . کشور ما هم از این قاعده مستثنی نیست و ما باید به فکر خودمان باشیم. چرا که این تنش ها و مشکلات اولین تأثیر را بر روی پوست و زیبایی ما گذاشته . استرس موجود در ما باعث ایجاد چین و چروک ها و مشکلات شدید پوستی می شود.
همچنین استفاده از لوازم آرایشی در کشور ما فوق العاده بالا است. متأسفانه لوازم نامرغوب هم خیلی زیاد هستند که می توانند مشکلاتی را برای پوست به همراه داشته باشند. خبر خوب اینجاست که شما می توانید با استفاده از دستگاه پلاسما جت با لوازم آرایشی خود خداحافظی کنید.

فروش دستگاه پلاسما جت با قیمت مناسب

روش کار دستگاه پلاسما جت به چه شیوه ای است؟

چین و چروک کهای ایجاد شده در اطراف چشم در زیبایی افراد نقش زیادی دارند و آن را دچار مشکل می کنند. ما به شما استفاده از دستگاه پلاسما جت را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید بدون درد وخونریزی و بدون بیهوشی از شر این چین و چروک ها خلاص شوید.نکته جالب توجه این است که بیمار در حین کار پزشک می تواند چشمان خود را باز نگه داشته و حتی در مورد درمان، نظر خود را اعلام کند.
در این روش دستگاه پلاسما جت نقاط ریز کوچکی را در ناحیه درمان ایجاد می کند. که در اصطلاح این نقاط سوزانده می شوند. نتیجه این کار این است که پوست شما به هم نزدیک می شود اما قرمزی اندکی هم روی پوست شما باقی می ماند. البتهنگران نباشید یک هفته بعد از درمان این قرمزی ها هم نابود می شوند.این لایه ها که در آن ها نقاط کوچکی ایجاد شده اند بخار می شوند و پوست شما را به هم نزدیک می کند.(لیفت می دهد). فروش دستگاه پلاسما جت با قیمت مناسب در این مرکز صورت می پذیرد.

فروش دستگاه پلاسما جت با قیمت مناسب

تعداد جلسات درمان با دستگاه پلاسما جت چقدر است؟

در این روش خطوط چین و چروک ها کاسته می شوند و پوست شما آن طور که پپیداست در آن ناحیه ها لیفت می شوند.تعداد جلسات درمان هر فردی به پوست خود آن فرد بستگی دارد . اما می تواند بین 3 تا 4 جلسه درمانی را شامل شود. که البته این نکته را در نظر بگیرید که بین هر جلسه باید چیزی حدود 1 تا 2 ماه فاصله باشد.

ویژگی های پلاسما جت چیست؟

  1. عدم استفاده از تیغ و دستگاه برش .
  2. عدم آسیب به پوست و چربی های موجود در آن
  3. درمان کردن چروک های ریز و بهبود بخشیدن پوست صورت
  4. نداشتن عوارض زیاد و قیمت مقرون به صرفه در مقابل عمل های جراحی گران و سخت
  5. درمان جای زخم که بسیار کم است در طول یک هفته بعد از درمان
  6. از بین بردن منافذ باز در پوست
  7. داشتن پوستی صاف و شاداب و لیفت کردن صورت

فروش دستگاه پلاسما جت با قیمت مناسب

دستگاه پلاسما جت امروزه کاربرد های بسیار زیادی دارد . کارشناسان ما مشتاقانه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. شما می توانید همه روزه با شماره های موجود در سایت تمای بگیرید . تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

تماس با ما