فروش دستگاه هایفو اولترا

فروش دستگاه هایفو اولترا توسط شرکت آروینیا با بهترین شرایط و قیمت صورت می گیرد. این شرکت برای تمامی محصولات خود گارانتی و خدمات پس از فروش در نظر گرفته است. با شماره های بالا تماس بگیرید تا کارشناسان ما به شما اطلاعات کافی را بدهند.

زیبایی و جوانی

امروزه داشتن پوست سالم برای همه ما یکی از فاکتور های زیبایی محسوب می شود. متاسفانه عوامل زیادی هستند که موجب مشکلات پوستی می شوند. علاوه بر نوز آفتاب ، عوارض کرم های مضر و مواد آرایشی ارزان و بی کیفیت، که توسط ایرانی ها بیشتر است. استرس هم بر روی پوست شما تأثیر می گذارد . نتایج آن به شکل چین و چروک های ریز و درشت، خطوط اخم و پیشانی و …  ظاهر می شود.
افرادی کهبرای آنها این چین و چروک ها آزار دهنده است، همواه به دنبال روشی برای از بین بردن آنها هستند. معمولاٌ روش های گیاهی را انتخاب می کنند . انواع و اقسام ماسک های صورت را بر روی پوست خود آزمایش می کنند. اما نکته اینجاست که هر پوستی شرایط خاص خودش را دارد. ویژگی ها و نوع پوست ها با هم فرق می کنند. این موضوع به راحتی قابل تشخیص نمی باشد.
تنها پزشکان متخصص آن هم با روشها و دستگاه های آنالیز کننده پوست ، قادر به تشخیص این موضوع خواهند بود. اما گذشته از اینها، دستگاه های زیادی برای از بین بردن چین و چروک وجود دارد . یکی از این دستگاه ها که نیازی به جراحی ندارد و کاملاً غیر تهاجمی است؛ دستگاه هایفو است. امروزه اکثر مردم حتی یکبار هم که شده این اسم را شنیده اند.

فروش دستگاه هایفو اولترا

عملکرد دستگاه هایفو

این دستگاه یک روش غیر جراحی است. تکنولوژی مورد استفاده در آن ، امواج ما فوق صوت، (اولتراسوند) می باشد. به این صورت که با استفاده از دسته هایی ، که به صورت مستقیم روی پوست حرکت داده می شود. ناگفته نماند که این کار کاملاٌ باید توسط متخصص پوست انجام شود. دستگاه روی پوست حرکت داده می شود. گرمای حاصل از امواج اولتراسوند در پوست باعث از بین رفتن چین و چروک ها می شود. این روش می تواند موجب تحریک پوست برای تولید کلاژن ها هم شود.
موضوع مورد توجه در استفاده از هایفو این است که ، این روش بر اعماق پوست نفوذ می کند. بنابراین هیچ گونه مشکلی برای قسمت سطح پوست نمی افتد. و شما می توانید زندگی روزمره خود را ادامه دهید. برای اطلاع از نحوه فروش دستگاه هایفو اولترا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

فروش دستگاه هایفو اولترا

ویژگی های مهم هایفو اولترا

  • این روش به جراحی نیازی ندارد. به همین دلیل جای بخیه و زخم ایجاد نمی شود.
  • نتایج آن خیلی ماندگاری بالایی دارند.
  • حتی نیاز به بی حس کننده هم ندارد.
  • این روش به بستری شدن در بیمارستان هم نیاز ندارد.
  • این روش خطری ندارد و برای آن عوارضی گزارش نشده است.
  • این روش عوارضی برای بیمار ایجاد نمی کند. مثلا زخم و لکه ها
  • به بافت پوست هیچ آسیبی وارد نمی کند. و در اعماق پوست استفاده می شود.
  • به عمق اپیدرم هم آسیب نمی زند.
  • این دستگاه شامل یک پروب برای تصویربرداری است . این تصویر برداری به صورت کاملاً دقیق و جزئی انجام می شود.
  • بعد از انجام این روش نیاز  به استراحت کردن نیست. یعنی بهبودی به سرعت انجام می شود. این یک روش سرپایی محسوب می شود.

فروش دستگاه هایفو اولترا

فروش دستگاه هایفو اولترا

این دستگاه مزایای فراوانی دارد. از روش هایفو به صورت تکی و همراه با روش های دیگر به فراوانی استفاده میشود. علی رغم وجود و گسترش روش های زیبایی ، هنوز هایفو در صدر روشهای جوانسازی است.  شرکت آروینیا نمایندگی فروش دستگاه هایفو اولترا را دارد. برای اطلاعات بیشتر با شماره متخصصین خبره ما تماس حاصل نمائید.

تماس با ما