فروش دستگاه میکرودرم پزشکی باکیفیت

دستگاه میکرودرم پزشکی چیست؟آیا می دانید فروش دستگاه میکرودرم پزشکی باکیفیت ساخت برند های معتبر از چه روش هایی و توسط کدام شرکت های وارد کننده امکان پذیر است؟

دستگاه میکرودرم پزشکی

دستگاه میکرودرم پزشکی

دستگاه میکرودرم از محصولات جدید در زمینه زیبایی پوست و اندام است که جدیدا مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته به طوری که افتتاح مراکز میکرودرم هر روزه در حال افزایش است.

این دستگاه با خاصیت مکندگی خود که از طریق یم دستی انجام می شود حالت خلا را هنگام برخورد با پوست ایجاد می کند و پوست های مرده را به داخل لوله می کشد در نتیجه پوست را از کثیفی و ناخالصی ها می زداید.

این دستگاه در دو نوع خانگی و پزشکی در اختیار پزشکان و مراکز تخصصی پوست قرار می گیرد.

موارد استفاده دستگاه میکرودرم

دستگاه میکرودرم دارای موارد استفاده متنوعی می باشد. برخی از این موارد عبارتند از:

از بین بردن چین و چروک
از بین برنده جای لک و جوش
پاکسازی و شاداب کننده پوست
درمان ترک های چاقی و بارداری
درمان سوختگی
کوچک کردن منافذ پوستی

توجه داشته باشید که تمامی مورد استفاده جهت بهبود وضعیت پوستی بیمار است. دستگاه میکرودرم پزشکی می تواند به عنوان یک متخصص معضلات پوست شما را درمان کند.

تفاوت دستگاه میکرودرم خانگی و پزشکی

دستگاه میکرودرم پزشکی

اگر شما هم جزء افرادی هستید که به دنبال خرید این دستگاه هستید متوجه شده اید که دو نوع از این دستگاه ها در بازار خرید و فروش ان وجود دارد.

نوع خانگی این دستگاه ها در اندازه های کوچک تری هستند و قابل حمل می باشند اما نوع پزشکی اندازه بزرگتری دارد و معمولا مکش قوی تری نسبت به نوع خانگی آن دارد.

اما به طور کل تفاوتی در عملکرد انها وجود ندارد و هر دو دقیقا یک کار را انجام می دهند.

اگر شما هم فردی هستید که دائم به این مراکز مراجعه می کنید و به سلامتی پوست خود اهمیت می دهید نوع خانگی این دستگاه به شما پیشنهاد می شود.

فروش دستگاه میکرودرم پزشکی باکیفیت

این دستگاه توسط مراکز تخصص و مطب های زیبایی خریداری میشود. شرکت های بسیاری در سطح کشور وجود دارند که سالانه تعدادی از این دستگاه های پزشکی را با برند های معتبر اروپایی وارد می کنند.

کیفیت این دستگاه ها معمولا با برند ان سنجیده می شود. اگر در مورد برند های تولید کننده اطلاعات کافی دارید می توانید بهترین نوع ان را برای خرید انتخاب کنید. کیفیت دستگاه ها همچنین با مواد اولیه و فرآیندهای تولید دستگاه مورد ازیابی قرار می گیرد.

اما اگر نیازمند این اطلاعات هستید می توانید از طریق لینک زیر با مشاوران ما در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

تماس با ما