خرید و فروش دستگاه میکرودرم بخور دار

فروش دستگاه میکرودرم بخور دار مخصوص استفاده در کلینیک ها و مطب های پزشکی از طریق بازار های خرید و فروش مجازی با بهترین شرایط انجام می پذیرد.

خوشبختانه امروزه با پیشرفت های علم پزشکی دستگاه های بسیار پرکاربرد در زمینه تقویت زیبایی پوست تولید شدند.

این دستگاه ها می توانند دارای کاربردهای درمانی و زیبایی متفاوت باشند که استفاده از آنها در مراکز و کلینیک های پوست و زیبایی امروزه بسیار رایج و گسترده شده است.

یکی از مهم ترین انواع دستگاه هایی که می توانند در این کلینیک ها مورد استفاده عموم متخصصین زیبایی پوست قرار بگیرد، دستگاه های میکرودرم بخوردار هستند.

این نوع دستگاه ها طبق تکنولوژی های روز دنیا تولید شدند و می‌توانند کارایی منحصر به فردی را از خود نشان دهند.

مکانیسم طراحی دستگاه‌های میکرودرم به کمک یک موتور انجام می‌شود که معمولا موتور آنها از نوع پیستونی است و بیشتر کار این دستگاه ها به صورت مکش و بخور داری انجام می شود.

شایان ذکر است که در تولید و طراحی دستگاه های میکرودرم از ماده‌های مصرفی متفاوت استفاده می‌شود که این مواد از طریق این دستگاه ها روی سطح پوست پاشیده می شوند.

در مرحله بعد به کمک همین دستگاه‌ها پودر به صورت مکش از روی پوست جمع می‌شوند و همین امر باعث می‌شود که زیبایی و شفافیت پوست ایجاد شود.

طیف کاربردی دستگاه میکرودرم بخوردار

فروش دستگاه میکرودرم بخور دار

همان طور که در متن قبل گفته شد دستگاه میکرودرم بخور دار می توانند دارای کاربردهای زیبایی و درمانی بسیار زیادی باشد که استفاده از آن در اکثر کلینیک های پوست و زیبایی به چشم می خورد.

مهمترین کاربرد دستگاه میکرودرم بخور دار شامل موارد زیر می شود:

  • بستن منافذ باز پوست
  • کمک به تخلیه جوش های سر سیاه و سر سفید
  • کمک به از بین بردن خطوط چین و چروک سطحی پوست
  • کمک به جریان یافتن خون در زیر پوست
  • کمک به حذف چربی پوست
  • کمک به افزایش کلاژن سازی پوست

فروش دستگاه میکرودرم بخور دار

فروش دستگاه میکرودرم بخور دار

دستگاه های میکرودرم در ایران به صورت وارداتی تعیین می‌شوند و این امر باعث می‌شود که قیمت تمام شده این محصولات بسیار زیاد باشد.

فروش دستگاه میکرودرم بخوردار به صورت مستقیم از طریق سایت‌های اینترنتی تا حدودی می تواند هزینه های اضافی را از بین ببرد و این محصول را با قیمت متعادل تری در اختیار مشتریان قرار دهد.

تماس با ما