فروش دستگاه لیزر دایود 2020

فروش دستگاه لیزر دایود 2020 در شرگت آروینیا انجام می شود. کارشناسان ما می توانند به شما در گرفتن تصمیمات لازم برای خرید این دستگاه ، یاری کنند.

 

رش انجام لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه لیز دایود 2020

این روزها همه به دنبال داشتن پوستی صاف و تمیز و بدون هیچ گونه موی اضافه هستند. از بین بردن موهای زائد روش های زیادی دارد. دستگاه لیزر دایود مدل 2020 می تواند این مشکل را برطرف نماید . می توانید برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید.

دستگاه لیزر دایود می تواند طول موج های 800 تا 810 نانومتر را به پوست صورت ارسال کند. این طول موج ها توسط لایه ملانین مو به خوبی قابل جذب شدن هستند.  نکته جالب توجه این است که این دستگاه هیچ آسیبی به بافت های مجاور و سطح های بالاتر آن نمی رساند. دارای سیستم خنک کننده قوی می باشد. که به فناوری TEC معروف است . وقتی که با هندپی تماس برقرار شود .
با اینکه دارای توان بالایی است ، اما هیچ گونه دردی ایجاد نمی کند . کبودی و سوختن و هیچ گونه عارضه ای  به هنگام رسیدن پالس های قدرتمند لیزر ایجاد نمی کند. این دستگاه در بازار موجود می باشد. از این دستگاه به خوبی می توان برای افراد ایرانی با پوست های روشن استفاده نمود و بهترین عملکرد را مشاهده نمود.

فروش دستگاه لیزر دایود 2020

ویژگی های دستگاه لیزر دایود 2020

  1. این دستگاه دارای طول موج های زیادی بین 750 تا 1060 نانو متر را شامل می شود.
  2. در صورت استفاده از این دستگاه بعد از مدتی نیازمند عوض کردن سورس برنامه آن دارید.
  3. استفاده از دستگاه لیزر دایود الکس بر روی پوست بدون فاصله انجام می شود. یعنی پروب های دستگاه بر روی بدن فرد مورد درمان قرار می گیرند. این ویژگی نشان دهنده بی خطر بودن این دستگاه برای انسان می باشد.
  4. این دستگاه برای افراد ایرانی که پوست های روشن تری دارند ؛ نتایج بهتری می دهد. چون در ملانین کمتر تأثیر می گذارد.
  5. قادر به درمان کردن ضایعات پوستی است که به رنگدانه ها مربوط می شود.

فروش دستگاه لیزر دایود 2020

قبل از شروع درمان با لیزر دایود چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

  • روز قبل از انجام درمان با لیزر دایود باید خودتان قبل از لیزر کردن موهای ناحیه مورد نظر را بتراشید.
  • باد پوست خود را تا حدود 1 ماه قبل از انجام لیزر دایود برنزه نکنید .
  • باید خیلی رعایت کنید تا  1 ماه قبل از انجام لیزر دایود از موچین ، موم، موبر و یا روش های الکترولیز برای از بین بردن موهای زائد اجتناب کنید.
  • از مصرف داروهای دارای آکوتان تا حدود 6 ماه قبل از انجام لیزر دایود باید خودداری شود.
  • بهتر است بدنتان کاملا عاری از هر گونه مواد آرایشی و عطر باشد و حتی از زیور آلات هم استفاده نکنید.
  • اگر شما سابفه تبخال دارید مراقب باشید و داروی مخصوص آن را می توانید روز قبل از انحام لیزر استفاده کنید.
  • پزشک سواببق داروهایی که مصرف کرده اید را از شما خواهد پرسیدو خیلی خوب است که تا 1 ماه قبل از انجام لیزر این اطلاعات را به او بدهید ، تا بتواند راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد.

فروش دستگاه لیزر دایود 2020

فروش دستگاه لیزر دایود 2020

از بین بردن موهای زائد به روش ماندگار و بدون درد و خونریزی . با استفاده از لیزرر دایود انجام می شود. برای اطلاع از شرایط فروش دستگاه لیزر دایود 2020 با شماره های زیر تماس حاصل نموده ، تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

تماس با ما