فروش دستگاه لیزر با سه طول موج

فروش دستگاه لیزر با سه طول موج در شرکت آروینیا انجام می پذیرد. از کلیه متقاضیان محترم درخواست می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایند.

دستگاه لیزر موهای زائد الکس ، دایود ، ان دیاگ

این دستگاه لیزر از سه عدد طول موج استفاده می کند. که اگر بخواهیم آن ها را به صورت جداگانه بررسی نماییم، شامل :

  1. طول موج اول: الکس . 755 نانومتر باعث جذب بالای انرژی با استفاده از کروموفور ملانین می شود. به همین دلیل می تواند همه مدل مو از نازک و ظریف تا موهای ضخیم را مورد درمان قرار دهد.
  2. طول موج دوم : دایود . 808 نانو متر می تواند با قدرت زیاد در فولیکول مو نفوذ کند . که به آن طول موجکلاسیک می گویند. چون در عمق بالایی نفوذ عمیقی دارد می تواند در گونه ها هم استفاده شود.
  3. طول موج سوم : ان دیاگ . 1064 نانو متر در این طول موج ملانین های پایین تر جذب می شوند . که باعث می شود موهای تیره هم در این فرکانس قرار گیرند. این طول موج می تواند تا قسمت های عمیق فولیکول مو نفوذ پیدا کرده و BULP و PAPILLA را تحت تأثیر خود قرار می دهد. که باعث می شود موهای قسمت اهی بازو و حتی قسمت شکم و پوست سر را هم مورد درمان قرار دهد.

فروش دستگاه لیزر با سه طول موج

عملکرد دستگاه لیزر با سه طول موج ( الکس، دایود، ان دیاگ)

این دستگاه تکنولوژی بسیار پیشرفته ای دارد و می توان گفت در بازار بالاترین مدل است که می تواند موهای زائد را حذف نموده و در تمام 6 حالت پوستی مورد استفاده است.
نکته جالب توجه اینجاست که برنامه این دستگاه کاملا خودکار است . در عین حال بی نقص و بی اشکال هم می بابشد. فقط کافی است شما رنگ پوست خود را انتخاب کنید ، خود دستگاه طول موج مناسب برای آن طیف پوستی را انتخاب کرده و کار خود را شروع می کند.
این دستگاه ازیک سیستم خنک کننده استفاده می کند. نکته جالب اینجاست که این دستگاه قادر است دمای هندپیس خود را تا 15- درجه سانتی گراد پایین آورد. مسلّماً چون از روش گرمایی استفاده نمی کند پس امکان سوختگی در رهنگام استفاده از این دستگاه وجود نخواهد داشت . برای سیستم خنک کنندگی این دستگاه ، یک محفظه آب در نظر گرفته شده که دائماً آب داخل آن در حال گردش است. مخزن آب هم 2.5 لیتر گنجایش دارد .

فروش دستگاه لیزر با سه طول موج

ویژگی های دستگاه لیزر سه طول موج:

  • به دلیل اینکه ا 3 طول موج استفاده می کند ، پس به راحتی می تواند هر فردی با هر رتگ پوستی را مورد درمان قرار دهد.
  • خوشبختانه این دستگاه در ایران در همه انواع پوستی بررسی شده و توانسته است نتایج بسیار خوبی را کسب کند.
  • دارای طول موج 755 نانو متر لیزر الکس است.
  • دارای طول موج 808 نانو متر لیزر دایود است.
  • دارای طول موج 1064 نانومتر لیزر ان دیاگ است.
  • با استفاده از آن می توان 6 نوع مدل پوست را مورد درمان قرار داد.
  • دارای عینک مخصوص لیزر هم برای بیمار و هم برای پزشک است.
  • می تواند تا 7 سال برای افراد ماندگاری داشته باشد.
  • دارای یک صفحه نمایش با اندازه 12 اینچ می باشد.
  • این دستگاه چون مکانیزم خودکار دارد ، دارای پارامترهایی می باشد که به صورت خودکار مقدار دارند .

فروش دستگاه لیزر با سه طول موج

فروش دستگاه لیزر با سه طول موج

به دلیل استفاده زیاد مشتریان و کاربر پسند بودن این دستگاه ، استفاده از آن روز به روز در حال گسترش می باشد. همچنین فروش دستگاه لیزر با سه طول موج ، به دلایل فنی و استفاده آسان ، به دلیل خودکار بودن بعضی عملکرد ها در حال پیشرفت است.

 

تماس با ما