فروش دستگاه حرفه ای سوپرفیشیال

فروش دستگاه حرفه ای سوپرفیشیال در شرکت آروینیا امکان پذیر است. در ساخت دستگاه حرفه ای سوپر فیشیال از بهترین و پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا به کار رفته است. این دستگاه به تنهایی می تواند کار چند دستگاه را انجام دهد. با خرید این دستگاه از خرید دستگاه های دیگر بی نیاز خواهید شد. با ما همراه باشید تا با خصوصیات و ویژگی های فوق العاده دستگاه حرفه ی سوپر فیشیال آشنا شوید.

فیشیال صورت چیست؟

در بسیاری مواقع سلول های مرده یا لایه های شاخی, سطح پوست را پوشانده اند. که این عامل خود باعث می شود که از درخشندگی و شفافیت پوست کاسته شود. و پوست زیبایی خود را از دست بدهد. امروزه همه به دنبال زیبایی هستند و حاضر هستند هر موردی که باعث می شود بر زیبایی اثر منفی بگذارد را حذف کنند و به دنبال راه درمان می روند. فیشیال صورت یکی از همین راه های درمانی است که برای برای مراقبت از پوست استفاده می شود. این روش به خاطر غیر تهاجمی بودن مورد استبال قرار گرفته است و محبوبیت زیادی بین دوست داران زیبایی پیدا کرده است.

همان طور که گفته شد, فیشیال صورت یکی از روش های درمانی مراقبت از پوست است, که باعث احساس آرامش در پوست و همچنین درخشان شدن آن می شود. با انجام فیشیال صورت می توان به راحتی همه ی مشکلات پوستی خود از جمله آکنه, پیری یا افتادگی پوست را برطرف کنید. این روش سلول های مرده ی سطح پوست را از بین می برد و جریان خون در پوست را افزایش می دهد. و در نتیجه باعث جوانی و شفاف شدن پوست می شود.

فروش دستگاه فیشیال

دستگاه حرفه ای سوپر فیشیال

برای انجام فیشیال صورت دستگاه های مختلفی وجود دارد. اما پیشنهاد ما دستگاه حرفه ای سوپر فیشیال است. در حال حاضر این دستگاه از جدید ترین و قوی ترین دستگاه ها در دنیا می باشد. و از بهترین دستگاه هایی است که می توان از آن در کلینیک ها و سالن های زیبایی برای جوان سازی و پاک سازی پوست استفاده نمود. دستگاه حرفه ای سوپر فیشیال را مادر همه دستگاه ها می دانند. به این دلیل که در ساخت این دستگاه, از بهترین و قوی ترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است و کلینیک ها و سالن های زیبایی را از داشتن هر گونه دستگاه دیگری بی نیاز می کند.

دستگاه حرفه ای سوپر فیشیال بر پایه و معیار های جهانی ساخته شده است و مورد تایید سازمان های جهانی بهداشت می باشد. این دستگاه دارای هفت دسته یا هندپیس است که هر یک کاربرد های مختص به خود را دارند. در ادامه دسته های دستگاه حرفه ای سوپر فیشیال را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

فروش دستگاه فیشیال

معرفی دسته های دستگاه حرفه ای سوپر فیشیال

  • دسته ی میکرودرم آبریژن, این دسته کار لایه برداری پوست و آب رسانی به پوست را انجام می دهد. سری های مخصوص دارد که قدرت لایه برداری را چند برابر می کند و نسبت به دستگاه ها میکرودرم عملکرد بهتری دارد. دارای سرم و محلول مخصوص است که مواد مغذی را به لایه های پایین تر پوست نفوذ می دهد و پوست را تمیز می کند و باعث جذب مواد مغذی به پوست می شوند.
  • دسته ی RF چند قطبی, باعث سفت شدن پوست و افزایش گردش خون در پوست می شود. تخریب بافت های چربی, به ثبات رساندن تعادل هورمون ها و همچنین باعث تحریک کلاژن سازی در پوست می شود.
  • دسته ی اولتراسونیک, بهبود عملکرد رگ های خونی, افزایش متابولیسم بدن, تقویت ایمنی بدن و تخریب بافت های چربی را سبب می شود.
  • دسته ی اکسیژن CO2, باعث جذب مواد مغذی به لایه های زیرین پوست می شود و در نتیجه به کلاژن سازی پوست کمک می کند.
  • دسته ی اکسیژن جت مخصوص, بهبود و تقویت بافت پوست, رساندن کسیژن به لایه های زیرین پوست و آب رسانی به پوست را انجام می دهد.

فروش دستگاه سوپر فیشیال

کاربرد های فیشیال صورت

  • پوست را از وجود هر گونه آلودگی‌ ها و چربی ها پاک می کند.
  • پوست صورت را ماساژ می دهد که موجب ایجاد حس آرامش و رها شدن از استرس می‌شود.
  • باعث جوان سازی, پوست و کم شدن چین و چروک پوست و همچنین شادابی و شفافیت پوست می شود.
  • آسیب‌ های پوستی را از بین می برد و گردش خون در پوست را بهبود می بخشد.
  • جوش‌ های سر سیاه, سر سفید و منافذ باز روی پوست را برطرف می کند.
  • باعث سفت شدن پوست می شود.
  • گودی, سیاهی و پف دور چشم را درمان می کند.
  • رنگ پوست را صاف و یک دست می کند.

فروش دستگاه حرفه ای سوپرفیشیال

کلینیک داران و سالن داران با خرید دستگاه حرفه ای سوپر فیشیال بهترین  کار ممکن را کرده اند. چون این دستگاه با دسته های مختلفی که دارد می تواند کار چند دستگاه دیگر را انجام دهد. به عبارتی با خرید این دستگاه به تنهایی صاحب چند دستگاه مختلف شده اید. برای اطلاع بیشتر از شرایط فروش دستگاه حرفه ای سوپرفیشیال و همچنین قیمت دستگاه می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما