صادرات دستگاه میکرودرم ابریژن به کشور افغانستان

صادرات دستگاه میکرودرم آبریژن به کشور افغانستان با پیشرفته ترین تکنولوژی دنیا و شرایط ویژه توسط این مجموعه انجام می شود.
میکرودرم از سریعترین و بدون درد ترین روش های جوانسازی پوست است که برای لایه برداری پوست بکار می رود.
میکرودرم ابریژن تکنیک لایه برداری بدون عمل جراحی است که موجب جوانسازی، شادابی و شفافیت پوست می شود.
در دستگاه های میکرودرم ابریژن برای ساییدن پوست از الماس یا کریستال استفاده می شود که همین امر سبب هزینه بالای این دستگاه ها می شود.

مدل های زیادی از دستگاه های میکرودرم ابریژن در بازار وجود دارد که اساس کار همه آنها یکسان است. این دستگاه ها تا حدی پیشرفت کرده اند که صادرات دستگاه میکرودرم ابریژن در بازارهای خارجی نیز امکان پذیر شده است.

نکات مهم قبل از خرید دستگاه میکرودرم ابریژن

همیشه قبل از خرید هر کالا یا محصولی باید نکاتی را مدّنظر قرار داد. دستگاه میکرودرم ابریژن از جمله دستگاه هایی است که از این قاعده مستثنی نیست.
تمام اجزاء یک دستگاه میکرودرم ابریژن خوب باید از بهترین جنس موجود در بازار بوده تا هماهنگی بین همه اجزاء و قسمت ها برقرار شده و دستگاه ایده آلی را فراهم آورد.
اما بیش از همه قسمت ها باید به موتور دستگاه توجه داشت. موتور باید قدرت مناسب داشته و مرور زمان نباید از قدرت آن بکاهد. موتورهای پیستونی نسبت به موتورهای دیافراگمی ارجحیت داشته و میزان صدای موتور نیز باید حداقل باشد تا موجب مزاحمت برای بیمار و پزشک نشود.
همچنین حجم موتور نباید زیاد باشد. موتورهای جدید با استفاده از تکنولوژی پیشرفته بسیار کم وزن ساخته شده اند.

از دیگر موارد مهم هندپیس است که نباید نسبت به آن بی توجه بود. هندپیس های موجود در بازار به دو نوع تقسیم می شوند نوع اول هندپیس های معمولی یا مستقیم و نوع دوم هندپیس های مارپیچی هستند که هندپیس های مارپیچی در اولویت می باشند.

صادرات دستگاه میکرودرم ابریژن

شرایط صادرات دستگاه میکرودرم ابریژن چگونه است؟

از آنجا که بازار خرید و فروش دستگاه های میکرودرم ابریژن در کشور رو به رشد بوده و در حال حاضر از رونق بالایی برخوردار است، این روزها شرایط ویژه ای برای صادرات دستگاه میکرودرم آبریژن به بازارهای خارجی بوجود آمده است تا مردم کشورهای همسایه همچون عراق، افغانستان و … نیز بتوانند از این امکانات و دستگاه ها حداکثر بهره را ببرند.
در چند سال اخیر بسیاری از صادرکنندگان دستگاه های زیبایی برای تجارت با کشورهای همسایه دست به کار شده اند. یکی از شرایط صادرات، ترخیص کالا و رویه های گمرکی در صادرات است که از مهم ترین مسائل بوده و مورد توجه صادرکنندگان قرار دارد.
از دیگر شرایط صادرات دستگاه میکرودرم آبریژن به خارج از کشور، مرغوبیت و کیفیت دستگاه است که باید استانداردهای لازم را داشته باشد. چون این قبیل دستگاه ها مستقیما با سلامت و زیبایی افراد در ارتباط هستند، باید دقت لازم اتخاذ شود تا موجب آسیب و صدمه به پوست نشود.

فروش ویژه دستگاه میکرودرم خانگی و کلینیکی

شرکت های زیادی اقدام به ساخت و تولید دستگاه های میکرودرم خانگی و کلینیکی کرده و مارک های معتبری از این دستگاه ها در بازار وجود دارند.
در این مرکز فروش ویژه خدمات با بالاترین سطح کیفیت به مشتریان عرضه شده و این مجموعه مفتخر است که انواع مختلف تجهیزات را با بهترین برندهای دنیا فراهم آورده و در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

دستگاه های میکرودرم ابریژن با کیفیت عالی و قیمت مناسب را بصورت تضمینی جهت مصارف خانگی و کلینیکی را می توانید از طریق این مجموعه تهیه کنید.

تماس با ما