خرید دستگاه پلاژن صورت ۳ هندپیس

خرید دستگاه پلاژن صورت ۳ هندپیس به شما کمک می کند تا با فناوری های تعبیه شده در این دستگاه بتوانید عمل فیشیال را به طور کامل انجام دهید. در این مقاله ویژگی های دستگاه پلاژن سه هندپیس به طور کامل توضیح داده شده است.

روش پلاژن تراپی

امروزه خیلی ها به دنبال زیبایی هستند. می خواهند اگر پوست آن ها مشکلی دارد، مشکلش را برطرف کنند. می دانیم که عوامل زیادی وجود دارد که بر زیبایی و سلامت پوست تاثیر منفی می گذارد. عواملی مثل آفتاب، استرس و اضطراب، تغذیه ی نامناسب، آلودگی آب و هوا و … از عواملی هستند که بر زیبایی پوست اثر منفی می گذارد. طبیعی است که اگر بر اثر این عوامل مشکلاتی مثل چین و چروک برای پوست پیش بیاید به این فکر بفتیم که این چین و چروک را رفع کنیم. امروزه با پیشرفت علم و فناوری روش های بی شماری طراحی شده اند که می توانند به ما در رفع مشکلات پوستی کمک کنند. یکی از جدید ترین و به روز ترین این روش ها، روش پلاژن تراپی است.

فروش دستگاه پلاژن

دستگاه پلاژن تراپی سه هندپیس

روش پلاژن تراپی را با استفاده از دستگاهی به همین نام انجام می دهند. دستگاه پلاژن تراپی شامل سه هندپیس مختلف است. به همین خاطر به این دستگاه لقب دستگاه سه کاره را داده اند.

هندپیس های این دستگاه عبارت اند از، هندپیس اکسیژنو، هندپیس التراسوند، هندپیس تری پلار. این هندپیس ها هر یک عملکرد مختص به خود را دارند. که در ادامه به آن ها اشاره می شود.

عملکرد هندپیس های دستگاه پلاژن سه هندپیس

  • هندپیس اکسیژنو، در آب رسانی به پوست، روشن کردن پوست و ماساژ دادن به پوست کاربرد دارد.
  • هندپیس التراسوند، کلاژن سازی پوست را تحریک می کند، به جذب مواد مغذی به درون پوست کمک می کند و باعث مقاوم شدن و سفتی پوست می شود.
  • هندپیس تری پلار یا آر اف، در جوان سازی و بر طرف کردن چین و چروک کاربرد دارد.

نحوه ی عملکرد دستگاه پلاژن تراپی

عمل پلاژن تراپی توسط دستگاه پلاژن در سه مرحله انجام می شود.

  • حرارت رسانی, انرژی که توسط دستگاه ساطع می شود, بافت های چربی زیر پوست را گرم می کند. و روند عادی متابولیسم چربی را تشدید می کند و از این طریق به روند دفع چربی از سلول ها را سرعت می بخشد. در این مرحله از هندپیس اکسیژن رسان که وظیفه ی پاک سازی و تمیز کردن سطح پوست را دارد استفاده می شود.
  • آزاد سازی, خارج شدن چربی از پوست, رنگ ناحیه تحت درمان را روشن تر می کند. همچنین سلول های چربی آزاد شده به غذای سلول های پوست تبدیل می شوند. به این صورت نه تنها چربی زیر پوستی از بین می رود، بلکه با بهبود تغذیه سلول ها روند متابولیکی آنها نیز بهتر می شود.
  • بازسازی یا شکل دهی و صاف کردن پوست, انرژی متمرکز پلاژن با تحت تاثیر قرار دادن لایه های عمیق تر پوستی آن را به تولید کلاژن تحریک می کند. تولید کلاژن به پوست این امکان را می دهد تا کمی بیشتر کشیده شده و صاف تر به نظر برسد.

قیمت دستگاه پلاژن 3 هندپیس

خرید دستگاه پلاژن صورت ۳ هندپیس

دستگاه پلاژن سه هندپیس از دستگاه های زیبایی است که به جوان شدن دوباره ی پوست کمک بسیاری می کند. برای خرید دستگاه پلاژن صورت ۳ هندپیس می توانید با مشاوران ما در شرکت آروینیا تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما