خرید دستگاه هایفو صورت سه بعدی ایرانی

برای خرید دستگاه هایفو صورت کلینیکی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۸۹۵۲۱ در تماس باشید. دستگاه هایفو صورت جدیدترین تکنولوژی روز دنیا برای جوانسازی غیر تهاجمی است.

همه ما دوست داریم که پوستی صاف و بدون چین و چروک داشته باشیم. انواع روش های جوانسازی پوست به صورت خانگی، شیمیایی، فیزیکی و … تبلیغ می شود اما کدام روش واقعا تاثیرگذار است و می توانیم به آن اعتماد کنیم؟

آیا هایفوتراپی بهترین روش جوانسازی پوست صورت است؟

آیا هایفوتراپی بهترین روش جوانسازی پوست صورت است؟

در بین روش های موجود برای جوانسازی پوست صورت هایفو تراپی یکی از بهترین روش های حال حاضر و جدیدترین روش ها است. اما چرا؟ روش های سنتی و خانگی که کاملا بی ضرر هستند روش های خوبی برای جوانسازی است اما همانطور که می دانیم زمان بر است و شاید نتیجه حاصل خیلی زود قابل مشاهده نباشد.

توسط جراحی و با استفاده از روش های درمانی شیمیایی هم این کار امکانپذیر است. اما می دانیم که تمامی راه های جوانسازی زیبایی شیمیایی دارای عوارض جانبی هستند و جراحی و روش های تهاجمی هم چیزی نیست که همه افراد حاضر به انجام آن باشند.

سال ها است که داریم از دستگاه های سونوگرافی در موارد مختلف پزشکی استفاده می کنیم. در روش هایفو تراپی از همان روش امواج اولتراسونیک دستگاه های هایفوتراپی استفاده می شود.

امواج اولتراسونیک بدون اینکه کوچکترین آسیبی به سطح پوست بزنند به لایه های زیرین پوست نفوذ می کنند. و با فعل و انفعالاتی که انجام می شود منجر به تحریک برای ساخت کلاژن می شود که این مسئله جوانسازی و قوام پوست را به همراه دارد.

دستگاه هایفو صورت سه بعدی چیست؟

خرید دستگاه هایفو سه بعدی

دستگاه هایفو صورت سه بعدی دارای ۵ کارتریج می باشد:

  • کارتریج با عمق ۱.۵
  • کارتریج با عمق ۳
  • کارتریج با عمق ۴.۵
  • کارتریج با عمق ۸
  • کارتریج با عمق ۱۳

سه کارتریج اول برای نواحی مختلف صورت و ۲ کارتریج آخر برای نواحی بدن استفاده می شود. بنابراین این دستگاه یک انتخاب مناسب برای مطب و کلینیک های پوست است که می خواهند علاوه بر صورت بر روی نواحی مختلف بدن هم کار کنند.

خرید دستگاه هایفو صورت سه بعدی ایرانی

اولین دستگاه هایفو صورت سه بعدی که توسط مهندسین ایرانی ساخته شده دستگاه هایفو آنیکا است. در ساخت این دستگاه تمام استاندارد های لازم رعایت شده است و توانسته مجوز های لازم را از IMED کسب نماید.

اگر بین دستگاه های ایرانی و چینی بخواهیم مقایسه کنیم طبیعتا دستگاه های ایرانی پیشتاز هستند. چرا که قطعات اصلی دستگاه از شرکت های معتبر آلمان و … وارد می شود. بنابراین از نظر کیفیت نسبت به دستگاه های چینی می توانیم بگوییم که جلوتر است.

تماس با ما