خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ پاک کننده تاتو لکسو

خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ پاک کننده تاتو لکسو, برای کلینیک ها و سالن های زیبایی, به کیلینیک داران و سالن داران کمک می کند, تا بتوانند خدمات بیشتر و با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه دهند. و همچنین مشتریان بیشتری را نیز برای مراکز خود جذب کنند. این دستگاه یکی از بهترین و قدرتمند ترین دستگاه ها برای پاک کردن تاتو می باشد. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات دقیقی را در مورد دستگاه لیزر کیوسوئیچ پاک کننده تاتو لکسو به دست آورید, پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه نمایید.

پاک کردن تاتو با استفاده از دستگاه لیزر کیوسوئیچ مدل لکسو

از زمان‎ های قدیم تا کنون, کار خالکوبی و تاتو بر روی بدن رایج است و انجام می شود. در حال حاضر نیز خیلی از افراد تمایل دارند روی بدن خود عمل تاتو را انجام دهند.

اما گاهی پیش می آید که افراد تصمیم می گیرند که, تاتوی خود را پاک کنند. و برای این امر به دنبال روشی می گردند که بتواند بدون اینکه برایشان عوارضی داشته باشد و مشکلی پیش بیاید, تاتوی خود را پاک کنند. امروزه دستگاه های پیشرفته ای طراحی شده اند که این کار را به راحتی و بدون هیچ گونه عوارضی انجام می دهد. یکی از این دستگاه ها, دستگاه لیزر کیوسوئیچ مدل لکسو می باشد.  این دستگاه علاوه بر این که می تواند تاتو ها را پاک کند, می تواند, لکه های به وجود آمده بر اثر حاملگی و افزایش سن و همچنین کک و مک را نیز پاک کند. در ادامه ویژگی های این دستگاه را به طور کامل برایتان شرح می دهیم. با ما همراه باشید.

خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ

ویژگی های دستگاه لیزر کیوسوئیچ پاک کننده تاتو لکسو

  • این دستگاه از کیفیت و توانایی بالایی برخوردار است.
  • دارای سه عدد پروپ مجزا برای هندپیس با طول موج های ۵۳۲ نانومتر و ۱۰۶۴ نانومتر و ۱۳۲۰ نانومتر می باشد.
  • پروپ ۵۳۲ نانومتر این دستگاه, برای رفع لکه هایی که رنگ روشن تر دارند استفاده می شود.
  • پروپ ۱۰۶۴ نانومتربرای رفع لکه های تیره پوست کاربرد دارد.
  • پروپ ۱۳۲۰ نانومتر نیز برای شفاف شدن و جوانسازی پوست به همراه ژل کربن می باشد.
  • یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه وجود پروپ ۱۳۲۰ نانومتر آن بوده که این دستگاه را از دستگاه های دیگر متمایز می کند.
  • این دستگاه یک مونیتور ۱۰٫۴ اینچی با کیفیت دارد که تنضیمات دستگاه با استفاده از این مانیتور انجام می شود.
  • منوی تنظیمات بسیار ساده و بدون هیچ گونه پیچیدگی طراحی شده است.
  • کار با دستگاه را راحت می کند و کاربر دستگاه دچار هیچ گونه سردرگمی نمی شود.
  • خنک کنندگی دستگاه لکسو, توسط عامل جریان و همچنین گردش آب توسط پمپ آب قدرتمند در مدار, تعیین شده است که از یک مخزن ۸ لیتری تغذیه می کند, صورت می گیرد.
  • عامل دوم خنک کنندگی دستگاه جریان هوا می باشد که توسط فن های پر توان دستگاه صورت می گیرد.
  • دستگاه لیزر کیوسوئیچ پاک کننده تاتو لکسو به خاطر توان بالا و همچنین سهولت در اجرا, در کلینیک های تخصصی پوست و مو و همچنین در کلینیک های زیبایی کاربرد دارد.

خرید دستگاه لیزر

خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ پاک کننده تاتو لکسو

یکی از بهترین دستگاه های پاک کردن تاتو, دستگاه لیزر کیوسوئیچ پاک کننده تاتو, مدل لکسو می باشد. این دستگاه دارای سه سری برای پاک کردن تاتو می باشد. دستگاه لیزر کیوسوئیچ پاک کننده تاتو لکسو, به صورت ایستاده بوده و برای پاک کردن تاتو و لکه های

صورت و بدن بسیار پر قدرت عمل می کند. در صورتی که قصد خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ پاک کننده تاتو لکسو را دارید, می توانید, با شماره های موجود در همین سایت با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما به شما کمک می کنند تا خرید مطمئن داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما