خرید بهترین دستگاه پلاژن ۳ بازو در بازار ایران

خرید بهترین دستگاه پلاژن ۳ بازو در بازار ایران فراهم شد. دستگاه پلاژن ۳ بازو برای جوان سازی و شفافیت پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه همان طور که از نامش پیداست دارای سه بازو است که هر یک کار مختص به خود را انجام می دهد. ما در این مقاله قصد داریم دستگاه پلاژن ۳ بازو را به شما عزیزان معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

دستگاه پلاژن

دستگاه پلاژن یک دستگاه اکسیژنه با سه بازو می باشد. این دستگاه یکی از بهترین دستگاه ها در زمینه ی زیبایی و جوان سازی پوست می باشد. دستگاه پلاژن با ترکیب و استفاده از درمان های فیشیال در کارکرد خود در سطح پوست به پلاژن تراپی می پردازد. متقاضیان استفاده از این دستگاه طی چند دوره استفاده از دستگاه پلاژن شاهد تاثیر موفق و صد در صد این روش بر زیبایی پوست خود خواهند بود. دستگاه پلاژن کاربرد های زیادی دارد. از این دستگاه در سالن های زیبایی و کلینیک ها و حتی در منازل هم می توان استفاده کرد.

همان طور که گفته شد این دستگاه داری سه بازو است و به طور هم زمان می تواند سه درمان مختلف را بر روی پوست شخص انجام دهد. این سه درمان شامل جوان سازی پوست به صورت عمیق, اکسیژن رسانی به پوست و لایه برداری ملایم می باشد.

خرید دستگاه پلاژن

معرفی هر یک از بازو یا هندپیس های دستگاه پلاژن

دستگاه پلاژن شامل سه بازو به نام های اولتراسوند, اکسیژن و آر اف تری پلار می باشد. هر کدام از این دسته ها عملکرد مخصوص به خود را دارد. که در ادامه توضیح داده شده است.

  • هندپیس اولتراسوند, برای جوان سازی و رفع چین و چروک و تغذیه سلول های پوستی, لایه برداری و آب رسانی و حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از پیری مورد استفاده قرار می گیرد. که علاوه بر آن, قادر است با استفاده از روش های جدید, لکه های پوستی را نیز از بین ببرد. و به نوعی باعث تقویت پوست شود.
  • هندپیس اکسیژنو, دستگاه جوان سازی پوست پلاژن با بهره گیری از تکنولوژی oxygeno که از چشمه های آب گرم الهام گرفته است که دارای دی اکسید کربن با غلظت بالا می باشد به اکسیژن رسانی پوست کمک می کند, این تکنولوژی همچنین لایه بالای پوست را لایه برداری کرده و با استفاده از capsugen  آن را برای دریافت مواد مغذی آماده می کند.
  • هندپیس آر اف تری پلار, تکنولوژی tripollar نسل سوم آر.اف می باشد که بدون نیاز به عمل جراحی روند درمان را بسیار آسان کرده است. با استفاده از تکنیک رادیو فرکانسی trpollar خیلی ساده و مطمئن می توان جوانسازی پوست را انجام داد. Tripollar Radio Frequency یا همان RF که مخففش می باشد توسط انجمن پزشکان تست و تایید شده که در همه پوست ها کلاژن را بازسازی می کند که باعث تقویت پوست و سفتی آن شده و همه قسمت های بافت پوست را نیز بهبود می بخشد. از این تکنولوژی برای سفت کردن پوست صورت، بازو، گردن و شکم نیز استفاده می شود. که به تدریج نتیجه فوق العاده ای را می توان مشاهده کرد.

در کل می توان گفت دستگاه پلاژن سه بازو, بهترین و ایده آل ترین روش, برای رسیدن به زیبایی و رهایی از علائم پیری است. که کاملا بی خطر می باشد. و هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. بلکه خیلی هم مفید و موثر می باشد.

خرید دستگاه پلاژن

نحوه کار دستگاه پلاژن سه بازو

نحوه کار این دستگاه به این صورت است که :

  • در ابتدا لایه ی فوقانی پوست را  لایه برداری می کند. و سلول های مرده ی سطح پوست و آلودگی هایی که در سطح پوست وجود دارند را از بین می برد و پوست را پاک سازی می کند.
  • با پاک سازی سطح پوست منافذ پوست باز می شود و برای دریافت مواد مغذی آماده می شود .
  • سپس پوست را با مواد مغذی پوشش می دهند و با ماساژ پوست توسط هندپیس, حباب های اکسیژن زیادی روی پوست به وجود می آید که این حباب ها به آسانی در پوست نفوذ می کند.
  • در مرحله ی بعد با استفاده از ژل بسیار با کیفیت حباب های اکسیژن ایجاد شده سرد می شوند.

مزیت های دستگاه پلاژن سه کاره

  • با استفاده از روش های جدید کار لایه برداری و پاک سازی پوست را به طور خارق العاده ای انجام می دهد.
  • چین و چروک صورت را به طور کامل از بین می برد.
  • پوست را تقویت و همچنین سفت می کند.
  • باعث جوان سازی و شادابی پوست می شود.
  • تغذیه بی نظیر پوست
  • این دستگاه دارای دو یا سه بازو می باشد.
  • همراه با درمان توسط  دستگاه پلاژن شما احساس یک ماساژ دلپذیر را نیز خواهید داشت.

خرید بهترین دستگاه پلاژن ۳ بازو در بازار ایران

خرید بهترین دستگاه پلاژن ۳ بازو در بازار ایران با قیمت های متفاوتی انجام می شود. اگر قصد خرید دستگاه پلاژن سه بازو را دارید به شما پیشنهاد می کنیم این دستگاه را از شرکت آروینیا خریداری نمایید. شرکت آروینیا این دستگاه را با قیمتی مناسب تر از بازار در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. برای اطلاع از قیمت و شرایط خرید دستگاه می توانید با شماره های درج شده در همین سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما