خرید انواع دستگاه هایفو کلینیکی با بهترین قیمت

انواع دستگاه هایفو کلینیکی از جدیدترین دستگاه های زیبایی در دنیا می باشد. برای خرید انواع دستگاه هایفو کلینیکی با بهترین قیمت باید به نمایندگی های مجاز آن مراجعه کنید تا این دستگاه را با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش تهیه کنید.

انواع دستگاه هایفو کلینیکی

علاقه به زیبایی پوست و نگهداری درست از آن در بین همه افراد وجود دارد برای رسیدن به هدف زیبایی پوست راه های بسیار زیادی وجود دارد.
با پیشرفت های علم و تکنولوژی و ساخت دستگاه های مخصوص بسیاری از مشکلات افرادی که به دنبال رفع مشکلات پوستی خود بودند حل شده است و روز به روز نیز بر تخصصی تر کردن این دستگاه ها کار می کنند.
یکی از دستگاه های بسیار پرکاربرد و مناسب دستگاه هایفو کلینیکی می باشد که در انواع مختلفی وجود دارد.
به طور کلی این دستگاه یک درمان غیر تهاجمی و بدون درد و خونریزی می باشد که برای همه قسمتهای صورت و بدن کاربرد دارد.
دستگاه هایفو بدین صورت عمل می کند که انرژی صوتی را به زیر پوست ارسال کرده و به لایه های زیرین پوست نفوذ می کند و موجب گرما و انقباض بافت پوست می‌شوند که این گرما و انقباض ساخت کلاژن را به دنبال دارد.
انواع دستگاه هایفو را نسبت به تعداد کارتریج های موجود در آن ها دسته‌بندی می‌کنند از جمله:

  • دستگاه هایفو اولترا کلینیکال سه بعدی و چهاربعدی: این دستگاه بدون نیاز به جراحی کار خود را انجام می‌دهد تکنولوژی به کار برده شده در این دستگاه تحت تایید fda می باشد. از امواج التراساند برای ترمیم پوست استفاده می کند این دستگاه دارای ۵ عدد کارتریج می باشد که برای همه قسمتهای بدن کاربرد دارد. با وجود کارتریج ‌های کامل که در این دستگاه وجود دارد از آن به عنوان دستگاه لاغری موضعی نیز می توان استفاده کرد. تنها تفاوت بین دستگاه اولترا ۳ بعدی و ۴ بعدی در این است که دستگاه اولترا ۴ بعدی دارای کارتریج واژینال نیز می باشد.
  • دستگاه هایفو دابلو: این دستگاه دارای ویژگی های خاصی می باشد از جمله: دارای صفحه نمایش با کیفیت و سیستم کنترل قوی که کار کاربر را ساده می کند،از کارتریج های مجزا برای نواحی مختلف استفاده می کند. از این دستگاه برای نواحی مختلف بدن از جمله لاغری موضعی سفت و لیفت پوست صورت و از بین بردن چین و چروک های صورت استفاده می کنند. این دستگاه نیز در سه مدل طراحی وجود دارد از جمله: هایفو دابلو، هایفو دابلو اس و هایفو دابلو گلد می باشد. که تقریباً تمامی مشخصات و روش کار این سه دستگاه مشابه یکدیگر می باشد و فقط در تعداد کارتریج با یکدیگر تفاوت دارند.

انواع دستگاه هایفو کلینیکی

بهترین برندهای دستگاه هایفوتراپی چه مشخصاتی دارند؟

لیفت پوست و جوانسازی آن توسط دستگاه هایفوتراپی بدون درد و خونریزی و به واسطه امواج اولتراسوند با فرکانس بالا انجام می پذیرد.
در این روش هیچ گونه آسیبی به بافت پوست وارد نمی شود بلکه توسط انرژی گرما پوست منقبض شده و اثرات درمانی بر روی آن انجام می شود.
توسط این دستگاه به راحتی می توان به عمق پوست دست پیدا کرده و چین و چروک ها را از لایه های عمقی از بین برد و کاملاً بدون درد و عوارض می باشد.
با این همه مشخصات مثبتی که دستگاه‌ هایفو دارد این سوال به وجود می‌آید که بهترین برندهای دستگاه هایفوتراپی چه مشخصاتی دارند؟
برای پاسخ دادن به این سوال بهتر است که با سیستم کارکرد این دستگاه آشنا شویم و بدانیم که چه عواملی موجب کارکرد بهتر آن می شود تا بتوانیم بهترین برند دستگاه هایفو تراپی را مشخص کنیم.
مهم‌ ترین عاملی که بر قابلیت‌های این دستگاه تاثیرگذار می ‌باشد کارتریج های استفاده شده در آن است از جمله:

  1. کارتریج یک و نیم: این کارتریج فرکانسی با قدرت ۱۰ مگاهرتز تولید می‌ کند و توانایی نفوذ به عمق پوست در قطر یک و نیم میلیمتری را دارد و مناسب برای درمان چین و چروک های ظریف می باشد.
  2. کارتریج سه: فرکانس تولید شده توسط این کارتریج ۸ مگاهرتز می‌باشد و در عمق ۳ میلیمتری پوست نفوذ کرده و لایه درم تاثیرگذار می باشد که موجب تولید کلاژن می شود و باعث سفت شدن پوست و حذف چین و چروک ها می شود.
  3. کارتریج چهار و نیم: فرکانسی که این کارتریج تولید می‌کند چهارم نگاهت می باشد و تا عمق چهار و نیم میلی متری نفوذ می کند و لایه می گذارد و به صورت عمقی پوست را و لیفت می کند.
  4. کارتریج هشت و سیزده: این دو کارتریج فرکانسی برابر دو مگاهرتز به وجود می‌ آورند و از آن ها برای شکستن بافت‌های چربی استفاده می شود و تنها تفاوت آن ها در عمق ۸ و ۱۳ میلیمتری پوست می باشد این کارتریج ها باعث تحریک بیشتر کلاژن و سفت شدن پوست می شود.

خرید دستگاه هایفو با قیمت ارزان

دستگاه هایفو کلینیکی از دستگاه های جدید و در انواع مختلف با کارکردهای گوناگون وجود دارد.
برای خرید دستگاه هایفو با قیمت ارزان می بایست به صورت مستقیم از نمایندگی ها اقدام به خرید کرد.
زیرا در نمایندگی ها به دلیل این که دست واسطه ها از این معاملات کوتاه می باشد می توان با قیمت مناسب تری این دستگاه‌ ها را یافت.
همچنین با خرید این دستگاه از نمایندگی ها می توانید از خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه اطمینان حاصل کنید.

گاهی اوقات نمایندگی ها اقدام به فروش آنلاین نیز می کنند و اگر از سایت های معتبر خرید خود را انجام دهید ممکن است که قیمت تمام شده محصول برای شما ارزان تر باشد.

تماس با ما