خرید انواع دستگاه میکرودرم کلینیکی

خرید انواع دستگاه میکرودرم کلینیکی حرفه ای و پیشرفته با تنوع قیمت و تنوع مدل در کیفیت مناسب از طریق این سایت امکان پذیر است. برای خرید دستگاه میکرودرم ابریژن می توانید با شماره 09120389521 تماس حاصل نمایید.

دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی دارای کاربردهای درمانی و زیبایی است. با توجه به کاربردهای فراوانی که دارد می تواند یکی از نیاز های ضروری هر مرکز پوست و زیبایی باشد.

دستگاه میکرودرم ابریژن چیست؟

دستگاه میکرودرم ابریژن در انواع مختلف با کارایی یکسان طراحی می شود. هدف از استفاده انواع دستگاه میکرودرم ابریژن پاکسازی، لایه برداری و جوانسازی پوست در مراکز زیبایی است.

مکانیسم طراحی انواع دستگاه میکرودرم، استفاده از یک موتور است که معمولا از نوع پیستونی انتخاب می شود. موتور دستگاه با قدرت های متفاوت فشاری ایجاد می کند که بسته به نوع طراحی دستگاه میکرودرم، ماده مصرفی ( پودر اکسید آلومینیوم، اکسیژن یا آب) با فشار روی سطح پوست پاشیده می شود.

این پاشش با فشار کار لایه برداری را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.

دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی

دستگاه میکرودرم ابریژن چه کاربردی دارد؟

همان طور که گفته شد دستگاه میکرودرم ابریژن دارای کاربردهای زیبایی و درمانی است.

مهمترین کاربردهای دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی عبارتند از:

  • بستن منافذ باز پوست
  • تخلیه جوش های سرسیاه و سرسفید
  • از بین بردن لک های قهوه ای ناشی از aging
  • از بین بردن خطوط چین و چروک سطحی پوست
  • افزایش کلاژن سازی پوست
  • افزایش جریان خون در زیر پوست
  • حذف چربی پوست

نکات قبل از انجام میکرودرم

میکرودرم ابریژن یک روش کاملا بی عارضه است. کار با دستگاه میکرودرم ابریژن بسیار راحت است. قبل از انجام میکرودرم فقط باید به این نکته توجه کنید که پوست مراجعه کننده را آماده نمایید.

برای آماده سازی پوست، باید پوست به صورت کامل شستشو شود. و هیچگونه ماده آرایشی بر روی سطح پوست نباشد.

در هنگام استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن پودری، حتما به این نکته توجه نمایید که پودر اکسید آلومینیوم به چشم و یا دهان، نفوذ نداشته باشد.

نکات بعد از انجام میکرودرم

استفاده از روش میکرودرم ابریژن، هیچگونه عارضه ای ندارد. اگر قرمزی پوست یا التهابی هم دیده شود در حد چندین ساعت است که به راحتی برطرف خواهد شد.

فقط چند نکته آسان را باید رعایت کنید.

  • استفاده مرتب از کرم ضد آفتاب طی سه روز آینده
  • استفاده مرتب از مرطوب کننده

خرید انواع دستگاه میکرودرم کلینیکی

برای اطلاع از لیست محصولات، قیمت دقیق آن ها و خرید انواع دستگاه میکرودرم کلینیکی می توانید با بخش فروش شرکت در ارتباط باشید. تمام سعی ما بر این است که با ارایه دستگاه های میکرودرم با تنوع قیمت و کیفیت بتوانیم پاسخگوی نیاز شما عزیزان در کمترین زمان ممکن باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما