تولید دستگاه میکرودرم و هیدرودرم با گارانتی و خدمات

تولید دستگاه میکرودرم و هیدرودرم با گارانتی و خدمات پس از فروش مدت دار، توسط برندهای معتبر انجام می شود. آیا می دانید مجموعه آروینیا بهترین برند دستگاه میکرودرم و هیدرودرم را عرضه می کند؟
در حال حاضر بسیاری از کلینیک های زیبایی پوست و سالن های آرایشی، در کنار کار اصلی که انجام می دهند، می توانند از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا جهت گسترش خدمات خود استفاده کنند.
در واقع امروزه با تولید دستگاه میکرودرم و هیدرودرم و سایر تجهیزات پاکسازی و زیبایی پوست، بنظر می رسد که این مراکز می توانند روی یک سرمایه گذاری پرسود، حساب ویژه ای را باز کرده باشند.
اما آنچه که همیشه در بازار خرید و فروش دستگاه های زیبایی اهمیت داشته، چگونگی ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش تولید کنندگان و یا وارد کنندگان برندهای گوناگون بوده است.
چرا که متأسفانه برخی از فروشگاه ها و یا عرضه کنندگان تجهیزات زیبایی پوست، به هیچ وجه کیفیت و قیمت متناسب با هم را ارائه نداده و اصلا گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی را هم عرضه نمی کنند.

آیا می دانید که تولید دستگاه میکرودرم و هیدرودرم باکیفیت و قیمت مناسب که همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش مدت دار عرضه گردد، توسط کدام مراکز انجام شده و توسط کدام نمایندگی به فروش می رسد؟

بی تردید مشاورین مجموعه آروینیا کمک شایانی را به شما خواهند کرد.

تولید دستگاه میکرودرم و هیدرودرم با مشخصات درجه یک

همانطور که می دانید امروزه پیشرفت تکنولوژی سبب شده تا شاهد تولیدات مدرن و مجهز از انواع دستگاه های کاربردی و پربازده در زمینه پاکسازی و زیبایی یا جوان کننده پوست بوده باشیم.
دستگاه میکرودرم و هیدرودرم از جمله بهترین و مدرن ترین دستگاه های موجود در بازار هستند که می توانند در سالن های آرایشی و کلینیک های زیبایی پوست، کاربرد ویژه ای را داشته باشند.
تولید دستگاه میکرودرم و هیدرودرم نه تنها در کشورهای خارجی، بلکه در کشور ما هم توسط کارخانجات معتبر و شرکت های گوناگون صورت می گیرد که می توانند کیفیت خوبی را نیز ارائه داده باشند.
این دستگاه ها می توانند جهت رفع و درمان بسیاری از مشکلات پوستی مانند آکنه، جای جوش و غیره، نقش فزاینده ای را ایفا نموده باشند.
از آنجا که مهم است خریداران با برندهای ایرانی دستگاه های میکرودرم ابریژن آشنا شده تا خریدی آگاهانه داشته باشند، در ادامه به معرفی برترین برندهای ایرانی این دستگاه می پردازیم.
از جمله برندهای مشهور و پرفروش دستگاه میکرودرم ایرانی، می توان این موارد را نام برد:

  • دستگاه میکرودرم طب مکس
  • دستگاه میکرودرم طوس طب
  • دستگاه میکرودرم نایس درم
  • دستگاه میکرودرم ماهان
  • دستگاه میکرودرم هاینس
  • دستگاه میکرودرم زاگرومد

یکی از مهم ترین مشخصه های تمامی این برندهای تولیدی در ایران، دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی و مدت دار می باشد که به نمایندگی های معتبر این برندها، ارائه می گردد.
نمایندگی های رسمی فروش دستگاه های میکرودرم نیز موظفند تا گارانتی و خدمات پس از فروش مطابق هر شرکت تولیدی زا عینا به مشتریان خود ارائه داده باشند.

تولید دستگاه میکرودرم و هیدرودرم

دستگاه میکرودرم ایرانی طب مکس و موارد مصرف آن

یکی از پرمصرف ترین و کاربردی ترین برندهای دستگاه میکرودرم ایرانی، برند طب مکس است.
دستگاه میکرودرم ابریژن طب مکس در مدل های کلینیکی، خانگی و سالنی به بازار عرضه شده و می تواند مشخصات منحصربفردی را هم دارا باشد.
از جمله مدل های باکیفیت و پرفروش دستگاه میکرودرم طب مکس می توان به این دو مدل اشاره داشت:

  1. دستگاه میکرودرم طب مکس مدل x18
  2. دستگاه میکرودرم طب مکس مدل TKN160

در این میان مدل میکرودرم X18، از مدل های سالنی برند طب مکس بوده که می تواند مشخصات ذیل را داشته باشد:

  • ترمیم اسکارهای مینور
  • کاهش چین و چروک و خطوط ریز پوست صورت
  • جوان سازی پوست سالم
  • درمان پوست چرب
  • دارای هندپیس دائمی
  • فشار مکش تا 75 کیلو پاسکال
  • مجهز به سه سیستم پوذری، الماسه و اندرمولوژی

نمایندگی فروش دستگاه میکرودرم و هیدرودرم با گارانتی

اگر شما هم قصد خرید دستگاه میکرودرم و هیدرودرم ایرانی با گارانتی و خدمات پس از فروش مدت دار دارید، باید در انتخاب نمایندگی فروش این محصول، دقت بیشتری خرج دهید.
در بازار امروزی، آن مرکز فروشی معتبر است که با تولید کنندگان یا وارد کنندگان برندهای معتبر دستگاه میکرودرم، در ارتباط بوده و با حذف واسطه ها، امکان خرید مستقیم را آسان می کند.

مجموعه آروینیا توانسته است یکی از بهترین نمایندگی های کارخانه تولید دستگاه میکرودرم و هیدرودرم ایرانی در کشور ما باشد.

تماس با ما